Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 decembrie 2015

In asteptarea Mosului



Anul asta voi fi boieroaica, adica nu voi gati nimic de Craciun. La fel a fost si de Paste. Am comandat toata mancarea si a fost super OK. Te scuteste de alergat la cumparaturi, de aburi, de spalat vase, de esecuri gastronomice. Am testat doua magazine online si amandoua sunt de incredere: Oala cu bunatati si Mananci acasa. Doamnele din Bucuresti pot apela cu incredere la ele cand au oaspeti,  de sarbatori sau cand nu au chef sa gateasca. Au absolut tot ce se mananca de Craciun si de Paste. Preturile sunt de bun simt si te lasa sa te bucuri ca e sarbatoare. Dar asta nu inseamna ca nu am intrat in atmosfera Craciunului. Azi am impodobit bradutul, iar ieri am facut niste lumanari parfumate. Nu sunt foarte estetice pentru ca sunt din ceara de albine care reactioneaza ciudat la coloranti. Una miroase a brad, una a lavanda si una a vanilie, portocale si cuisoare. Lumanarile din parafina ies mai frumoase, pot fi si sculptate, dar fumul lor este toxic.


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.