Pagini

Faceți căutări pe acest blog

3 ianuarie 2016

XXY-Xerjoff



Am mirosit de doua ori XXY si nici acum nu sunt in stare sa spun mare lucru despre el. Eventual ca mi se pare o barbarie sa denumesti un parfum XXY, e ca si cum i-ai da un numar de inventar. Parfumul imi pare total de lipsit de personalitate si foarte plictisitor. Ca stil imi seamana cu Feminite du Bois, varianta veche. Ai zice ca este un cor antic care balmajeste ceva in greaca veche, ceva de neinteles. Stai, citesti notele parfumului, toate sunt note obisnuite pe care ar trebui sa le descoperi cu usurinta in parfum si te apuca disperarea ca nu recunosti mai nimic.

Parfumul incepe fructat si destul de potolit. Ar trebui sa aiba citrice si piersica. Nu simt nicio citrica, simt ceva intre acetona si drojdie, un fruct fermentat, usor amarui si o nota gurmanda foarte discreta. Compozitia este moale si devine in scurt timp dulce- acrisoara. Este posibil sa aiba piper, dar unul inofensiv. In notele de mijloc, pare a fi ceva mai floral si pot admite ca ar avea ylang-ylang, amestecat cu o piersica foarte coapta, intrata in fermentatie, si pudrat cu vanilie. E placut mirosul, dar foarte discret, il simti doar daca stai cu nasul in piele. Despre siaj nici nu poate fi vorba. Initial parfumul este dulce-acrisor, dar se cam indulceste pe masura ce evolueaza. Uneori imi pare, poate din cauza piperului, ca are un miros de sertar vechi. E genul de parfum care nici nu te atrage, nici nu te alunga. Apoi imi pare ca am mai mirosit un parfum asemantor, care aducea a gem de caise sau de piersici usor vanilat. Oricum, ma plictiseste la maxim, mi s-a urat de el, dar ii astept notele finale, n-am incotro. Am tot asteptat, dar degeaba, nu am simtit chiar nimic din notele finale. Parfumul a murit tot in stadiu de gem. Avand in vedere cat costa, parfumul este de-a dreptul dezamagitor  si  din punct de vedere estetic si ca proiectie si ca intensitate. Eu cam ocolesc parfumurile care nu sunt asumate de niciun parfumier, cum este si cazul lui XXY.

Numele parfumului: XXY
Casa: Xerjoff      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, piersica, grapefruit
note de mijloc: ylang-ylang, iasomie, iris, piper negru
note finale: patchouli, vetiver, santal, labdanum, vanilie, mosc
Flacon: standardul colectiei

Aprecieri personale
Intensitate: medie,cu siaj foarte redus
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.