Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 februarie 2016

Doped Tuberose-Dr. Gritti



Brandul Dr. Gritti este tanar, fiind creat in 2010, dar pretinde ca ar fi reinviat vechi parfumuri venetiene din sec. al XVI-lea facute de un prim parfumier din familie, Ludovico Gritti. Mirosind parfumul, el nu prea pare a fi un parfum contemporan si are, intr-adevar, un miros artizanal, foarte greu, dar creat din ingrediente naturale. Parfumul imi pare ingrozitor de concentrat, aspru si cu rasini puse in cantitati industriale. Incepe cu tamaie si lavanda. Pe langa tamaie si benzoin imi pare a avea si labdanum. S-ar putea sa aiba si flori, dar ele sunt total acoperite de rasini. Fragrantica indexeaza parfumul la categoria feminine, alte baze de date il considera unisex. Eu nu-i gasesc nimic feminin si nici nu pot sa-l port pentru ca este generator de dureri de cap. Are insa,intr-adevar, aerul unui parfum venit din alte timpuri, natural, foarte puternic (ca sa acopere mirosurile urate) si fara piramida olfactiva obisnuita. Parfumul este total liniar, obositor si plictisitor. Nu mi-l pot imagina pe purtatorul lui si nici nu i-as gasi un moment sau anotimp in care sa fie potrivit. Mi se pare pur si smplu o risipa de materii prime si-mi seamana cu primele mele productii parfumistice pe care am dat multi, dar care erau de neutilizat.

Numele parfumului: Doped Tuberose
Casa: Dr. Gritti      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, lamaie, lavanda
note de mijloc: iasomie, tuberoza, tamaie
note finale: cedru, benzoin, patchouli
Flacon:  paralelipipedic, inalt, de culoare neagra 

Aprecieri personale
Intensitate: foarte opulent, dar cu siaj modest
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 5/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.