Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 februarie 2016

L’Heure Attendue-Jean Patou


Parfumul a fost lansat imediat dupa cel de-al doilea razboi mondial, in 1946, cand Franta a respirat usurata ca a fost eliberata de sub ocupatia nazista. Creatorul parfumului initial a fost Henri Almeras, dar  varianta 2014, care face parte din Collection Heritage, este semnata de Thomas Fontaine. Desi nu am mirosit varianta initiala, cred ca parfumul din 2014 nu este foarte indepartat de ea caci din primul moment il incadrezi undeva in stilul parfumurilor interbelice care foloseau aldehide, dar si uleiuri esentiale si absolut de flori. Parfumul incepe aldehidic tare si usor citric, drept pentru care primele 10 minute nu-s chiar usoare pentru cei care nu agreeaza aldehidele. Ulterior parfumul devine un  floral foarte dulce si  destul de moale si pufos, dar florile, ca in toate aldehidicele, sunt greu de identificat. Singura floare pe care o simt cu siguranta este ylang-ylang-ul. Eu am o problema de intoleranta caci parfumul are mult opoponax si mi se pare destul de dificil de dus, mai ales ca este si dulce. Altfel nu miroase rau, este usor cremos, feminin, tandru. Cei care iubesc parfumurile clasice si aldehidicele s-ar putea sa-l placa. Eu am iubit doua aldehidice, L’Air du Temps si Arpege, dar ambele mi s-au parut mai usor de purtat. Parfumul are un siaj frumos, dar neagresiv, nu cred ca este deranjant pentru cei din jur. As zice ca este un parfum de blanita ( caldura nu-l avantjeaza) sau de seara. Nu e rau daca il poti duce, numai ca eu nu pot.

Numele parfumului: L’heure Attendue
Casa: Jean Patou 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Thomas Fontaine
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: tangerine, aldehide, neroli
note de mijloc: trandafir, iasomie, ylang ylang, piersica
note finale: opoponax, patchouli, santal, ambra
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj bunicel
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 7,50-8/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.