Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 februarie 2016

Puzzle No.2-M. Micallef


N-am nici cea mai mica simpatie pentru parfumurile casei Micallef, nu mi-a placut pana acum niciunul. Parfumurile grele si dulci par a fi specialitatea casei, ori eu nu pot sa port astfel de parfumuri. Puzzle No.2 este si urat si plictisitor in ciuda faptului ca notele parfumului pot fi atractive. Din pacate, partea florala a parfumului din notele de mijloc este greu de descoperit.

Parfumul are un debut infiorator de dulce, cu miros fructat. Mie imi miroase a mar verde (nelistat) si grapefruit. In scurta vreme apare un patchouli putin camforat, dar foarte dens, care face un duet cu coacaza neagra. Parfumul este vascos si lipicios, cu o textura uleioasa de la mosc. Ii lipseste aerul si transparenta, imi pare si cam murdar. Lumea il compara cu Enchanted Forest/Vagabond Prince, dar eu nu cunosc acest parfum, asa ca nu pot nici confirma, nici infirma asemanarea dintre cele doua parfumuri. Parfumul este liniar si caldut, adecvat unei zile ploioase de toamna daca il poti accepta. Cum am spus deja, e greu sa gasesti iasomia in parfum caci patchouli acopera tot. Cantitatea de mosc este si ea prea mare, dar asigura o longevitate buna parfumului.

Numele parfumului: Puzzle No.2
Casa: M.Micallef 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: grapefruit, coacaza neagra
note de mijloc: iasomie, geranium, floare de vanilie
note finale: mosc, patchouli, vetiver, cashmeran
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj decent
Persistenta: 6-7 ore
Evaluare : 5,50-6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.