Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 aprilie 2016

Noir de Noir-Tom Ford





Dupa 9 ani de la aparitie am reusit si eu, in sfarsit, multumita Cristinei, sa probez Noir de Noir. Parfumul are recenzii elogioase si, fara indoiala, este un parfum bun, dar nu atat de bun cum m-as fi asteptat, motiv pentru care, har Domnului, nu intra in categoria celor care-si revendica imperativ cumpararea. Banuiesc ca o mare parte din succesul parfumului se datoreaza longevitatii lui de exceptie, dar si caracterului usor gurmand. Apoi sunt multi amatori de parfumuri dulci, vanilate. Gasesc cam comercial parfumul si nu atat de natural cum il descriu foarte multi.

Intr-o prima faza, parfumul are ca punct de interes trandafirul, un trandafir dulce, usor alcoolizat si pudrat, cu un adaus de cuisoare (probabil eugenol). In aceasta etapa parfumul este foarte feminin. Trandafirul nu-mi pare prea realist (asa este descris de multi), dimpotriva, imi pare un trandafir de laborator, foarte bogat in nuante si foarte fierbinte. Posibil ca parfumul sa aiba sofran, dar oud eu nu simt deloc, desi unii l-au simtit si pretind ca ar fi unul natural. Nu ma pot lauda ca am mirosit in stare pura oud natural, dar il cunosc pe cel sintetic. In parfum este si o vanilie de sinteza, pezenta atat in notele de mijloc cat si in cele finale. Ea, impreuna cu un patchouli cu nuante ciocolatii, vor da parfumului un usor caracter gurmand. Parfumul este destul de dens si de opulent, dar are un siaj decent, nefiind deranjant pentru cei din jur desi este sesizabil. In partea a doua, trandafirul se subtiaza si se pierde, dezvoltandu-se mai mult latura gurmanda a parfumului. Nu se abuzeaza de vanilie si de alte arome de cofetarie, drept pentru care i-as zice un gurmand finut. Inspre final isi pierde mult din intensitate, devine destul de confuz, dar suficient de senzual ca sa placa. Finalul imi pare mult mai masculin desi ramane un parfum dulce. Parfumul dureaza peste 12 ore si are, indubitabil, mai mult note de sinteza decat naturale. Mie imi pare un parfum foarte scump pentru ceea ce ofera din punct de vedere estetic, apoi nici ingredientele lui nu-mi par pe masura pretului. Desi recenziile te imping spre o cumparare pe nemirosite, cred ca ar trebui probat inainte caci nu este chiar atat de « wow » cum te-ai astepta. Cei care nu sunt amatori de parfumuri dulci si vanilate, cum este si cazul meu, ar fi indicat sa fie foarte reticenti.

Numele parfumului: Noir de Noir
Casa: Tom Ford 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator: 
Gen:  unisex
Note oficiale: trandafir, sofran, vanilie, patchouli, muschi de stejar, trufe.

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj decent
Persistenta: peste 12 ore
Flacon: standardul colectiei private
Evaluare : 8-8,50/10 


10 comentarii:

  1. Deci draga mea,asta nu ai prea nimerit-o!Este wow acest parfum,mult prea wow si mult mai wow decat ce am tooot dat pe la nas in ultimul timp...Sincer???Nu exista un trandafir mai frumos,mai catifelat,mai adevarat in toata parfumeria de pe piata,nisa sau mainstream...deci cu tot sufletul te voi contrazice aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare cu gusturile si experienta lui. In materie de parfumuri nimeni nu detine adevarul si fiecare are perceptiile lui. Este doar un punct de vedere si niciodata nu am pretins ca ceea ce imi place mie trebuie sa placa si altuia.Am mirosit multi trandafiri si, dupa parerea mea, sunt multi mai reusiti si mult mai naturali la preturi ceva mai mici. Oricum,chit ca pe mine nu ma ispiteste, parfumul a primit o nota mare. Cand dau atatia bani pe un parfum eu pretind sa aiba mult mai multe ingrediente naturale, altii pretind sa dureze 100 de ani. Fiecare cu exigentele lui. Daca tie iti place, este absolut perfect caci fiecare este normal sa poarte ceea ce-i place lui nu altora. Recenziile, o stim toti, sunt foarte subiective.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am crezut sincer ca faci recenzii bazate pe mai multe opinii,nu am stiut ca sunt subiective.Imi cer scuze daca am deranjat.Intr-adevar gusturile nu sunt la fel si foarte bine fac.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai fi urmarit cu atentie postarile Herthei, ai fi priceput ca nu face recenzii "dupa ureche". Ea citeste toate opiniile posibile, dar cand emite o parere despre un parfum, e doar a ei, personala. De ce? Pentru ca ea probeaza parfumul, ii studiaza cu atentie toate fazele prin care trece si, are acest minunat talent de a descrie apoi, pe intelesul tuturor. Practic, ea isi spune parerea despre un parfum, asa cum il simte ca se dezvolta pe pielea ei. Are un nas foarte fin si foarte exersat si, de cele mai multe ori, parerea ei nu coincide cu opiniile citite despre un parfum. De aici, nu cumva rezulta ca nu face recenzii dupa descrierile altora ci dupa perceptiile proprii?
      Am perceput mesajul tau ca fiind cam malitios si usor agresiv, de aceea, vazand ca ii raspunzi a doua oara Herthei, am intervenit.
      Aici nu se ia nimeni tranta cu celalalt pe motiv ca o parere nu seamana cu a noastra. Fiecare dintre noi are dreptul la o opinie, dar are si obligatia de-a fi respectuos. Conteaza ce spune fiecare dintre noi, dar mai cu seama, conteaza modul in care o facem...căci, tonul face muzica!
      O zi frumoasa tuturor!

      Ștergere
    2. E un blog personal si-mi pare firesc sa ma exprim pe mine, nu pe altii. Faptul ca suntem diferiti face lumea asta interesanta. Eu nu-s suparacioasa de felul meu nici cand este vorba de lucruri mai importante, cu atat mai putin cand este vorba de parfumuri si parfumurile chiar nu cred ca pot fi subiecte de galceava. Ele trebuie sa ne decoreze viata, sa ne faca sa ne simtim mai bine, mai frumosi, mai speciali. Daca tie iti place acest parfum este OK, nu trebuie sa te simti agresat ca eu nu-l consider de nota maxima. Cred ca i-am dat o nota onorabila, iar daca te intereseaza o parere generala despre acest parfum si veci citi recenziile de pe alte forumuri decat Fragrantica, MakeupAlley spre exemplu, unde parfumurile primesc o nota de la 1-5 si se face o medie generala, vei constata ca media parfumului este cam 4-4,2, ceea ce ar corespunde cu un 8-8,5 dupa notarea mea. Deci nu toata lumea il considera opera de arta, dar parerea generala este aceea ca este un parfum bun. Apoi mai trebuie sa-ti spun ca eu am dat nota 10 si la parfumuri pe care nu pot sa le port in ciuda faptului ca le gasesc foarte frumos construite, inventive, performante tehnic, cu ingrediente de cea mai buna calitate. Uneori este invers. Sunt multe parfumuri care au primit nota 7 si pe care eu le port cu o placere nebuna. Nu sunt geniale, poate nu sunt nici inventive, dar pur si simplu ma simt bine cu ele. Din punctul meu de vedere, tot ce am notat cu nota de la 6 in sus poate fi purtabil.

      Ștergere
  4. Stimata donsoara Lorelei...ceea ce nu pot pricepe este motivul pentru care Hertha ar avea nevoie de avocat,sau ma rog,avocat din oficiu,am sincere indoieli ca v-ar plati pentru serviciile dvs! Daca doriti sa-mi inaintati o citatie va rog sa ma anuntati,sunt disponibila dupa Sfintele Sarbatori!
    In alta ordine de idei,o cunosc din recomandari mult mai inalte pe Hertha si imi pare rau ca nu am apucat sa ne cunoastem si personal si tocmai de aceea am indraznit sa vorbesc despre acest parfum,pentru ca poate nu va vine a crede,dar am mai adulmecat si eu cate ceva prin parfumerii...Noir de Noir este parfumul mau preferat,il si am ,CULMEA,si vorbesc si eu din experienta.N-o fi ea mare,dar este! Pe viitor v-as ruga sa va tineti manuta la dvs in buzunar si sa va vedeti de propria viata si garderoba,ca Hertha poate vorbi si ea daca are ceva de zis! O zi buna!
    A,si am scris si a treia oara!!!! Ce se intampla acum?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si Hertha,multumesc draga mea! Nu am intentionat nici o clipa sa deranjez cu aceste comentarii,eram doar curioasa de ce nu-l vezi Wow,ca eu il vad !:)))))))O zi minunata si Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Parfumul imi pare cam sintetic, asta ar fi cusurul nr. 1. Nu ca as fi adepta parfumurilor in totalitate naturale, stim cu totii ca au limitele lor, dar este una sa pui un ulei esential de trandafir si alta sa pui Dorinia in parfum. In primul caz se justifica un pret ridicat, in al doilea nu. Apoi este mai dulce decat tolerez eu, dar asta nu este un cusur pe care il aduc parfumului, ci este un motiv personal pentru care pe mine nu ma aranjeaza. Eu nu pot relationa cu parfumul asta, nu adera bine pe pielea mea, nu-l simt al meu. Vanilia redata prin ethyl vanilina nu mi-a placut niciodata, noroc ca aici nu este, totusi, multa. Daca simteam un trandafir de Damasc sau un trandafir de mai, cu siguranta m-ar fi impresionat mai tare. Oud-ul promis de notele oficiale nu-l regasesc in parfum si eu chiar asteptam unul adevarat si bun care sa justifice pretul. N-am gasit nici macar din cel sintetic, pe care nu stiu de ce-l hulesc multi caci, din cate am vazut, sunt mult mai indragite parfumurile cu oud sintetic, cel natural este perceput a fi prea medicinal.
    Tonul tau, Bobby, imi pare cam agresiv, atat fata de mine (in prima postare), cat si fata de Laura. Daca tie iti place parfumul, puteai sa spui ca-ti place . Era suficient. Il puteai apara pana-n panzele albe, nu era nicio suparare. Sunt multi care au alte gusturi si sunt de inteles, dar tu ai venit sa ma tragi de urechi ca mie nu-mi place si sa-mi spui ca am dat cu bata-n balta. E blogul meu, e casa mea si macar aici am dreptul la exprimare libera. Cine nu ma place si cine crede ca o iau pe aratura cu recenziile si ca ele nu sunt utile, nu tre sa ma citeasca. Sunt mii de recenzii pe bloguri si forumuri care pot fi alternative mai bune. Eu de certuri n-am chef, mai ales aici, in spatiul meu de relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt rea si agresiva? Dar ce am zis?Am zis ca te contrazic cu tot respectul...in fine,daca pe tine te deranjeaza opiniile altora ,opinii care nu sunt la fel cu ale tale,atunci imi pare rau! Eu am intrat pur si simplu,am citit,cu unele am fost de acord,cu altele nu,DAR am considerat ca nu ai nevoie numai de sarutari in partea dorsala ci si de o parere sincera! O seara buna..si decat astfel de blog mai bine deloc! Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Una este o parere si alta sa spui "nu ai prea nimerit-o" In felul asta tu spui ca eu trebuie sa ma mulez pe gustul tau. Adica de ce ar trebui sa-mi placa ce-ti place tie? Prietene bune de ale mele, vezi comentariile Amirei, mi-au spus franc, in fata, ca lor le place un parfum care mie nu-mi placea si nu a fost suparare nici de-o parte, nici de alta. Nu ma sperie diversitatea, ci maniera in care este exprimata. Ultima ta postare este de-a dreptul jignitoare. Daca as fi asa cum insinuezi tu, te banam dupa prima postare si o stergeam, nu-mi pierdeam vremea cu discutii care, observ, au fost inutile. Daca ai fi citit cu consecventa comenariile altora, poate ai fi gasit o postare a unei cititoare care a scris ca ei nu-i place niciun parfum din cele laudate de mine, dar ii plac cele notate cu note mici. Eu ma indoiesc ca ea a citit 1400 de recenzii si ca nu s-a intamplat niciodata sa apreciem acelasi parfum, dar nu i-am sters postarea, ceea ce contrazice ceea ce ai scris mai sus. Esti libera sa faci ce vrei, nu te tine nimeni cu de-a sila pe blogul asta.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.