Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 aprilie 2016

Rose Oud-Yves Rocher



Yves Rocher are multe parfumuri dragute si am sperat ca si Rose Oud est la fel, mai ales ca este semnat de Annick Menardo, creatoarea lui Hypnotic Poison, dar parfumul m-a deziluzionat total. Are in deshidere un trandafir siropos, confuz, nitel murdar si cam intunecat. De ar fi numai trandafir ar fi bine, dar are un chimen care-l urateste si-i da un miros care-mi aduce aminte in egala masura de vinul fiert si o bere sordida uitata o noapte in pahare. Are un vag miros lemnos care-l mai drege pe parcurs, dar nu-mi miroase a oud nicidecum. Nu e visul vietii mele sa miros ca un betiv care a amestecat mai multe bauturi, asa ca nu-mi ramane decat sa regret ca l-am cumparat. Imi place prezentarea parfumului, atat culoarea flaconului cat si cutia, dar doar atat.

Numele parfumului: Rose Oud
Casa: Yves Rocher        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2016
Creator:  Annick Menardo
Gen:  feminin
Note oficiale: trandafir, oud, chimen, labdanum
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: sub medie, cu siaj foarte redus
Persistenta: in jur de 3 ore
Evaluare : 5/10 

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu are nicio legatura cu oud-ul, dar asta nu inseamna ca-ti va placea oud-ul, care are un miros intepator, medicinal. La primul contact cu el, multi au reactionat negativ caci este un ingredient cu care parfumeria europeana nu a lucrat pana prin 2000.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu-mi place. Nici la oferta nu l-as cumpara! Facusem o pasiune pentru cele din gama Secret D'Essence si ma gandeam ca si Rose Oud o fi vreun hit, dar m-am inselat.

    RăspundețiȘtergere
  4. In general au parfumuri dragute,nu stiu cum au putut scoate uratenia asta. Mai e facut si de Annick Menardo, chestie care m-a determinat sa-l cumpar pe nemirosite. Probabil visam un nou Hypnotic Poison.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.