Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 mai 2016

Bonprix


Initial am evitat sa cumpar imbracaminte si incaltaminte online, dar, de vreo 2 ani incoace, a trebuit sa renunt la shopping-ul in magazine reale caci nu mai am timp. Din pacate, sa gasesti ceva de doamne ajuta in mgazinele online romanesti este cam dificil. Sunt tone de carpe, care, dupa parerea mea, sunt, de cele mai multe ori, de unica folosinta. Nimic de zis, sunt ieftine, numai ca mie nu-mi vine sa dau nici 5 lei pe ele. Chiar nu merita nici sa le speli, nici sa le calci caci iti pierzi vremea cu ele. Cele mai multe se adreseaza adolescentilor si sunt din categoria casual. Numai ca omul mai imbatraneste si nu bate bulveradul si mallurile la nesfarsit. Ai o profesie sau o varsta la care nu poti sa te duci la slujba cu jeansi rupti in genunchi si fusta de o palma si ce te faci ? Sau poate ca esti gras. Este extrem de greu sa gasesti ceva online.
Singurul magazin in care reusesc sa-mi gasesc cate ceva este Bonprix. Eu aleg de obicei imbracaminte din fibre naturale, le ocolesc pe cele sintetice caci imi dau o stare de inconfort. Si la Bonprix este mult bumbac, este si in, este si lana. Imbracamintea poate fi adecvata la diferite situatii si evenimente si nu este scumpa. Sunt si la Bonprix carpe, dar , daca citesti recenziile, te poti feri de ele. Imi place ca site-ul publica si recenziile negative chiar daca sunt distrugatoare. Sunt insa si cateva probleme la Bonprix. In primul rand marimile. Aproape la toate hainele trebuie sa comanzi cu 1-2 numere sub numarul pe care-l porti in mod obisnuit in Romania. Apoi comanda nu iti vine foarte repede, trec 10-15 zile pana iti parvine. Am cumparat mult de la Bonprix : imbracaminte, lenjerie, draperii, pijamale, costume de baie (ultimele chiar foarte dragute si de buna calitate). O singura data am facut o alegere gresita, dar a fost vina mea, am ales o fusta cu un croi complicat, imposibil de calcat, iar necalcata arata ca scoasa din cosul de gunoi. Pantofi am luat o singura data, dar nu mai cumpar pantofi online sub nicio forma. Ei erau draguti, numai ca mi-au facut picioarele praf. Magazinul are si un club in care se poate intra contra unei taxe care-ti da avantajul de a cumpara ceva mai ieftin timp de 6 luni. Merita sa intri in club doar daca ai certitudinea ca vei face in urmatoarele 6 luni macar 3-4 cumparaturi in magazin. Daca te abonezi la newsletter primesti frecvent informatii cu privire la noutati, reduceri sau coduri care iti ofera transport gratuit. Produsele au descrieri bune, insotite de fotografii care permit si vizualizarea detaliilor. Mie imi face placere sa ma plimb virtual prin magazinul asta si sa cumpar, asa ca vi-l recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.