Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 mai 2016

Vivre




Vivre este un magazin interesant si foarte tentant, care vinde in mai multe tari din Europa de Est diverse obiecte de mobilier si de gradina, recuzita pentru bucatarie, decoratiuni de interior. Gasesti lucruri insolite si dragute pe care nu le gasesti in alte magazine, dar si marfa comuna, facuta de gospodine pasionate de tehnica servetelului. Este foarte probabil ca unele lucruri sa te tenteze, dar trebuie sa ai nervi de otel ca sa-i ramai client caci produsul comandat iti vine (daca iti vine) cam in 30-45 de zile. Probabil ca marfa vine din Patagonia sau din Africa desertica cu convoaie de magarusi si camile, apoi cu luntrea,  iar din Europa cu postalionul.


Marfa Vivre in goana spre Europa de Est
Vivre nu are nimic pe stoc si, in functie de comenzile pe care le aduna, negociaza pretul produsului cu producatorul. Uneori, dupa ce ai asteptat 30 de zile, ti se spune ca produsul nu mai vine si esti despagubit cu fabuloasa suma de 20 lei care ti se scade din viitoarea comanda. Simpatic, nu ? Chiar genial! Numai ca pierderea clientului nu este de 20 de lei, este mult mai mare. Ce te faci cand ai comandat niste scaune pe Vivre si o masa asortata cu ele pe alt site. Ti-a venit masa, dar scaunele nu-ti mai vin niciodata. Mi-am comandat niste pleduri , doua mici si unul identic, mai mare. Ele erau gandite sa-mi protejeze 2 fotolii si o canapea. Mi-a venit pledul mare, cele mici nu mi-au venit. E clar ca si cel mare a devenit inutil. Termenele de livrare, oricum foarte indepartate, adesea nu sunt respectate. De multe ori esti instiintat prim email ca-ti va sosi comanda in 2-3 zile, iar comanda ti-a venit deja de o saptamana, iar tu te-ai trezit cu curierul la usa si nu ai avut cu ce sa-l platesti, i-ai oferit zambete si o amanare de 24 de ore. Dezorganizarea este totala. Imi fac 90% din cumparaturi online, numai painea, laptele si branza le mai cumpar din magazine fizice, dar neseriozitate mai mare nu am vazut nicaieri. In iarna asta am comandat un cufar la ei. Arata superb in fotografie,l-am iubit din primul moment. Cufarul mi-a venit cu intarziere si era complet murat de umezeala si mucegait. Cred ca postalionul s-a prabusit si a zacut intr-o mlastina. Placajul din care era facut avea o grosime ceva mai mare decat o coaja de ou, iar o parte a lui fusese lovita si sparta. In disperare de cauza, l-am curatat si l-am lasat la uscat, apoi l-am dat cu solutie antimugegai si l-am reparat. Cand l-am terminat, mi s-a raspuns la reclamatie si mi s-a zis ca, daca  trimit fotografii care sa ateste starea jalnica a produsului, mi se  face o reducere de pret. Numai ca eu nu fusei chiar atat de inspirata si nu-i facusem nicio fotografie. Vivre spune ca poti sa desfaci coletul si sa-l refuzi, dar ce curier asteapta jumatate de ora ca sa dezambalezi si sa examinezi un cufar urias sau un dulap ? Magazinul are sambata si duminica asa-zisele livrari rapide, care vin cam intr-o saptamana. De obicei sunt total neinteresante, este ce au ei pe stoc, rezultat din ce au comandat mai mult ca sa obtina un rabat la pret sau din returnari. Cred ca am comandat de cel putin 50 de ori pe Vivre in decursul a 3 ani, deci stiu ce vorbesc. Sunt si comenzi care au ajuns la timp si in buna stare, dar si prea multe care m-au dezamagit total. O garnitura de pat care era albastra in fotografie, a fost in realitate verde, iar eu gandisem a o asorta cu covorul din dormitor. O tava, asa-zisa retro, a fost patinata atat de urat incat ai zice ca a fost data cu rahat si apoi lacuita. Da ! Rahat ! Asta este cuvantul potrivit si n-am de gand sa fiu pretioasa si sa caut sinonime mai elegante caci ele nu-mi pot exprima dezgustul estetic.
Comunicarea magazin-client este 0. La email-uri nu raspund niciodata, la telefon ti se ofera imensa placere de a vorbi cu un robot simpatic care-ti spune ca sunt toti operatorii ocupati si, pana se elibereaza unul,  asculti muzica. Dupa 20 de minute de muzica, pe care le platesti ca telefonul nu este gratis, renunti. Singurul loc in care iti raspund este pagina de Facebook, ba chiar te onoreaza cu un telefon dupa ce faci reclamatia. Am descoperit insa tarziu portita asta, dupa zeci de email-uri si telefoane zadarnice.
Mai am doua comenzi pe Vivre facute la inceputul lui aprilie, le astept cuminte, dupa care imi interzic categoric a mai intra in magazinul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.