Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 iunie 2016

Savonnerie-un magazin care ne teleporteaza in Provence




La categoria magazinelor chic si serioase mai adaug azi, cu mare placere, unul : Savonnerie. El este reprezentantul exclusiv in Romania al unui mic brand familial din Provence, Le Chatelard 1802, care apartine familiei Montaud. Istoria brandului a inceput pe vremea lui Napoleon, initial fiind exploatata lavanda salbatica din zona, ulterior familia trecand la cultivarea lavandei. Magazinul este plin de arome, dar regina tuturor este, desigur, lavanda. Puteti cumpara sapunuri solide viu colorate, sapunuri lichide, lumanari parfumate, ape de toaleta soliflore, parfumuri de ambient, parfumri de lenjerie, ursuleti de plus impregnati cu miros de lavanda, seturi cadou si, nu se putea altfel, flori de lavanda. Eu am cumparat doua flacoane de 100 ml de ulei esential de lavanda. Preturile sunt decente, iar vizitarea magazinului este o placere. Comenzile peste 150 de lei se livreaza gratuit, dar lucrul care chiar m-a uimit este promptitudinea cu care se livreaza marfa. Am facut o comanda in jurul orei 9 dimineata si mi-a sosit pachetul cu produse in aceeasi zi la ora 17 si cateva minute. Pentru mine Savonnerie se constituie intr-un caz unic, niciodata nu mi s-a livrat o comanda atat de repede. Nu a fost trimisa prin firma de curierat, ci mi-a fost adusa de un angajat super manierat al magazinului. De ar fi toate magazinele online atat de prompte… am spera si noi ca devenim o tara civilizata, eliberata de lancezeala si coruptia fanariota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.