Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 iunie 2016

Surpriza Dia

Am cam lipsit de pe blog nu ca as fi vrut, nu ca ca nu as fi avut nimic de mirosit (ceva mai aveam), dar am avut o groaza de treaba. Sesiune, reparatii la casa (opera mea constructiva pare sa nu se mai termine). In plus am distilat din florile momentului : tei, lavanda si trandafir. Azi mi-a venit un pachetel de la Dia. Frumos mirositor, cu fundulita.



Oare ce o fi in el ?




E clar ca sunt esantioane de parfumuri. Dupa ce am vazut esantioanele Roja Dove nici nu m-am mai uitat la celelalte, ma fac ca nu le vad desi sunt curioasa de mor. Imi mai prelungesc suspansul. Asa ca trebuie sa ma apuc de probat parfumuri. Ce supliciu J !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.