Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 iulie 2016

Athalia-Parfums de Marly


Primul soc l-am avut cand am vazut ambalajul parfumului care nu se potriveste nicidecum cu descrierea facuta de producator parfumului. Potrivit acestuia parfumul ar fi unul angelic si feminin. Nu pui un parfum angelic intr-un flacon negru ca smoala. Nu mai spun ca negrul combinat cu auriul ma trimite cu gandul imediat la recuzita de cult funerar. Parfumul nu-mi pare nici feminin, nici angelic. Primul puf promitea mai mult caci avea niste flori de portocal diafane, dar in cateva minute se instaleaza un iris dulce, flasc si cumplit de plictisitor. Irisul poate da destul de multa noblete unui parfum, dar nu este cazul de fata. Pe langa iris este si un fel de acord ambrat care-mi pare si sintetic si masculin. Poate iarna miroase mai bine, acum , pe caldura, eu nu-i gasesc absolut niciun sarm. Este purtabil daca iubesti irisul neconditionat, dar nu-mi place deloc.

Numele parfumului: Athalia
Casa: Parfums de Marly 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2016
Creator:  Alexndra Kosinski
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: floare de portocal
note de mijloc: iris
note finale: mosc, ambra
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 6/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.