Pagini

Faceți căutări pe acest blog

31 august 2016

Elle-Xerjoff



Parfumul face parte din colectia Stone, avand oarece ani de la lansare (2007). Imi este total neclar a ce miroase, sunt intr-o ceata totala. Notele de pe Fragrantica nu seamana deloc cu cele afisate de site-ul oficial si nici cu cele de pe Basenotes. Imi pare un floral destul de verde, dar si dulce in acelasi timp, cu vagi urme de pielarie. La inceput este nitel fructat, dar mie nu-mi seamana mirosul nicidecum cu zmeura listata oficial ci, mai degraba, cu un pepene galben. Florile listate de site-ul oficial sunt iasomia si trandafirul, dar as minti daca as spune ca le simt. Mie imi miroase a musetel, galbanum si ylang-ylang.  Este un parfum foarte ferm si bine conturat, cu personalitate. Cremos ca  textura,  are strecurata si o nota gurmanda de sinteza, habar n-am care. Sunt momente in care se simte destul de bine gudronul mesteacanului si nota aia gurmanda incearca sa-i tempereze asperitatile. Anotimpul lui nu este vara ci, cel mai probabil, toamna. Si cu pielarie si zaharist…e greu sa-mi placa. E si foarte chimic.

Numele parfumului: Elle
Casa: Xerjoff      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator: 
Gen:  feminin
Note oficiale: zmeura, pielarie, iasomie, trandafir, patchouli
Flacon: standardul colectei Stone


Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj mediu
Persistenta: destul de longeviv

Evaluare :  6,50-7/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.