Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 august 2017

Eau de Parfum Poudree-Narciso Rodriguez


Puteam trai fara Eau de Parfum Poudree de la Narciso Rodriguez, chiar ma intreb de ce l-oi fi cumparat. L-am probat, am avut timp sa-l observ cum se dezvolta si, totusi, am facut o alegere gresita. Probabil ca eram intr-o zi de maxima indulgenta, altfel nu-mi explic caci nu are nicio legatura cu gusturile mele in materie de parfum. Flaconul (mai ales culoarea lui) si numele  te duc cu gandul la un parfum modern, de intimitate. Partial asa si este, un parfum de boudoir, dar nu unul modern. Cand il miros vad numai panglicute roz, inimioare, trandafirasi, ingerasi si volanase. Este un floral dominat de flori de portocal si trandafir, ambele insa indepartate de mirosul natural caci sunt initial prafuite, apoi imbacsite in mosc, care il fac mai degraba cremos decat pudrat. Dar partea lui cea mai proasta este aceea ca este siropos si imbacsit, lipsit de zbor, adica de proiectie, desi este un parfum intens. Asta il face greoi, nemiscat ore intregi, batut in cuie. Incerc sa-i gasesc calitati, fac eforturi, dar nu reusesc. Ma bucur, totusi, ca am cumparat doar 30 de ml. Nu ma indoiesc ca isi va gasi fani, eu insa il gasesc lipsit de personalitate si total nememorabil.



Numele parfumului: 
Casa: Narciso Rodriguez         
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2016
Creator:  Aurelien Guichard
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: trandafir, iasomie, flori de portocal
note de mijloc: mosc
note finale: vetiver, cedru, cumarina, patchouli
Flacon: cubic, de culoare roz


Aprecieri personale
Intensitate: peste medie, cu siaj redus (30-40 cm)
Persistenta: bunicica, 5-6 ore
Evaluare :  6,50-7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.