Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 octombrie 2018

Pure White Cologne


Lumea crede ca m-am lasat de parfumuri, dar nu m-am lasat, doar ca nu mai am chef de scris ca alta data. Ultima mea achizitie a fost facuta in urma unei confuziii regretabile: probasem un White Amber de la Creed, numai ca eu am comandat  un Pure White. O confuzie care a costat 1500 de lei, adicatelea nu-i chiar neglijabila. Si, daca tot m-am pricopsit cu el, am zis sa-l onorez cu o recenzie. Cel mai frumos lucru la acest parfum, dar pe care-l regasesti la toate parfumurile din seria Les Royales Exclusives, este flaconul inalt si extraplat, ornat cu blazonul aurit al casei Creed. Parfumul, in fapt o apa de  Colonia, ar putea ferici, eventual, un barbat desi este catalogat ca fiind unisex. Inceputul nu-i chiar rau daca iubesti citricele, fiind mai putin agresiv decat altele din aceeasi categorie, avand o tenta usor amaruie si o curatenie exemplara. Galbanum ii da nuante de verde, dar ii si rotunjeste notele citrice. Un vag miros de neroli  strabate printre citricele  dominante. As fi crezut ca are si o planta  aromatica, greu de spus care, dar ceva imi miroase a rozmarin sau alta buruiana cu veleitati culinare. Din pacate, parfumul, in 10-15 minute,  incepe sa se indulceasca si sa-si arate fata sintetica, sigur are o aldehida citrica care-i da un iz secundar de naftalina si ii taie din aerul aristocratic de debut. Culmea este ca aldehida asta nici macar nu-i da zbor (asa imi place sa-i spun siajului), ci il mentine intr-o stare  de semi adormire o buna bucata de vreme. In timp, desi isi pastreaza un vag aer citric, devine mult mai dulce si rotunjor de la mosc. Nu este mireasa visurilor mele, dar nici la categoria fetelor greu de maritat nu l-as pune.  La capitolul longevtate nu sta foarte bine, o spune un om care nu este foarte exigent cu privire la  acest aspect. Dupa vreo 3 ore intra in agonie si, dupa alte doua, isi da obstescul sfarsit.

Numele parfumului:  Pure White Cologne
Casa: Creed        
Concentratie: EDC
An de aparitie: 2011
Creator:  Olivier Creed VI
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: grapefruit, lamaie, bergamota
note de mijloc: neroli, galbanum, para
note finale: orez, ambra cenusie, mosc alb, note pudrate.

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj suficient
Persistenta: in jur de 5 ore
Flacon: superb, vezi imaginea
Evaluare : 7,50 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.