Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 ianuarie 2012

Musk- Lorenzo Villoresi




N-am alergat niciodata dupa parfumurile care pun accentul pe mosc, deci numele parfumului nu m-a incitat nicio clipa, chiar am amanat destul de mult testarea lui. Din lotul Villoresi le-am selectat prima data pe cele care promiteau sa fie feminine, banuiam ca Musk este un parfum masculin, asa ca am zis ca barbatii mai pot sa astepte.
Cand, in sfarsit, am ajuns la testarea lui, am simtit de indata un miros de mosc si trandafir si mi-a pierit instantaneu interesul pentru parfum zicandu-mi : of, iara o chestie siropoasa. L-am lasat sa zaca acolo, pe mana, si mi-am vazut de treaba, am citit, am si dormit putin, uitand total de el. Cand m-am trezit, am simtit un miros foarte placut si nu stiam de unde vine. Era de la incheietura mainii mele. Asa m-am indragostit eu de Musk. Primele note ale parfumului mi-au sugerat o gradina plina de flori, era un miros floral proaspat, cum simti intr-o seara de vara, cand treci pe langa o casa cu curte si flori  la strada. Unii vorbesc de un miros medicamentos, eu nu am asa ceva. Ulterior, din mirosul asta floral incep sa prinda contur muscata (geranium) si trandafirul. Initial, muscata copleseste trandafirul, ceea ce da bine caci e un trandafir cu miros acid, citric. Mie, oricum, imi place geranium la nebunie. Ulterior, trandafirul devine trandafir adevarat, e unul din ala catifelat, de culoare visinie inchis. Iti ofera dulceata si toata caldura pe care a acumulat-o in timpul zilei. Nu e rau de loc. Zic asta caci, de obicei, trandafirul imi cam da dureri de cap. 

Muscata mai este acolo, o simti, dar e foarte discreta. In faza asta e un parfum indubitabil feminin, romantic, cu siaj destul de pronuntat. Cam la o ora dupa aplicare se intampla o minune care m-a facut sa indragesc parfumul asta. Apar niste note pudrate care vor ramane discrete, nu coplesitoare ca la Teint de Neige. Banuiesc ca incep sa lucreze si moscul si santalul, nu stiu ce se intampla, dar, pe pielea mea, apare un miros absolut minunat de garoafa. S-ar putea sa fie o traire olfactiva strict personala, dar va garantez ca este cea mai autentica garoafa din lume. Nimeni nu vorbeste despre ea cand descrie parfumul, de aia spun ca este o minune. Pana cand moare parfumul, eu nu simt altceva decat garoafa. Poate si niscaiva mosc, dar santalul, cu mirosul lui inconfundabil, nu il simt. Simt doar o tenta lemnoasa. 

Chestia dureaza si dureaza si dureaza ore in sir. E cald, cremos, usor vanilat, o nebunie de parfum. Ti se baga bine in piele si sta acolo si te iubeste si te incalzeste si te dezmiarda. Sa nu radeti, in mintea mea asta e parfum pentru oameni buni. Sunt bucuroasa ca mi-am luat parfumul, toamna si iarna ma rasfat cu el. Parca nu mai este atat de frig. Face parte din parfumurile magice ale lui Villoresi.




Numele parfumului: Musk
Casa: Lorenzo Villoresi
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1995
Creator: Lorenzo Villoresi
Categorie olfactiva: oriental-floral
Descriere oficiala:
note de varf: galbanum, cardamoma, bergamota, note florale
note de fond: geranium, trandafir
note finale:mosc, santal, muschi de stejar, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent,cu un siaj frumos
Persistenta: de lunga durata, 6-8 ore
Flacon: flaconul obisnuit, fatetat, cu sectiune haxagonala, de culoare bleumarin
Evaluare: 9/10

Nota: am furat o fotografie macro superba de garoafa de pe http://www.espacegraphique.com/blog/photos/dentelle-oeillets-blancs-198

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.