Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 februarie 2012

Eau de Parfum II- Gucci



Lansat in 2004, la doi ani departare de Eau de Parfum, parfumul a primit  cifra romana II spre a fi deosebit de primul. Parfumul are o sticla de cristal transparent, cu design minimalist, perfect patrata privita de sus, dreptrunghiulara privita din fata, foarte joasa. Busonul este masiv, are cam aceeasi inaltime ca si sticla si este cilindric, diametrul lui fiind egal cu latura patratului. Fiind si el din cristal, face ca sticla, in intregul ei, sa fie extrem de grea, cred ca e cea mai grea sticla de parfum din cate cunosc eu. Sticla nu arata rau, dar e imposibil de purtat in geanta. Initial mi-a placut parfumul asta, dar nu pot sa spun ca l-am iubit vreodata. Sunt la a doua sticla de parfum, dar acum imi dau seama ca pe cea de-a doua nu ar fi trebuit sa o mai cumpar caci , intre timp, am descoperit multe parfumuri minunate, care mi se potrivesc mai bine.
Parfumul are notele de varf fructate si piperate. Ele, conform listei oficiale, ar contine portocala amara, coacaze si mandarine. Eu as fi putut sa jur ca ingredientele sunt frezia si piperul. E drept ca e si o usoara nota dulce-amaruie, ca de portocala confiata, in secundar. Debutul asta iti poate sugera si o sampanie acidulata caci simti ceva ca niste mici intepaturi cand mirosi parfumul. In notele de fond se dezvolta partea florala a parfumului, care este dominata de jasomie, violeta ramanand mai discreta. Ceea ce este ciudat la parfumul asta este ca miroase mult mai bine pe imbracaminte decat pe piele. Nu stiu, poate pe o epiderma mai hidratata se comporta mai bine, eu am una foarte uscata, motiv pentru care si longevitatea lui imi pare mai redusa. Este interesant ca multe femei, cand descriu parfumul, vorbesc cu nonsalanta despre bujorul minunat din notele de fond, desi nu exista asa ceva. Combinatia de iasomie cu violeta le creeaza pur si simplu o iluzie olfactiva. Altele adora zmeura din parfum, dar nici de asta nu este, exista insa, e drept, un fruct in notele de mijloc, dar e mura. Banuiesc ca e un parfum versatil, altfel nu-mi pot explica aceste iluzii olfactive. E ceva care nu-mi place la el, are un fel de raceala metalica in el si este foarte uscat. Eu nu as putea face din el un parfum cotidian in ciuda faptului ca el se potriveste cu o tinuta casual. Iarna mi-ar fi tare frig cu el, pentru vara  mi se pare prea incarcat, poate primavara ar fi anotimpul lui cel mai potrivit. Sunt multe epitete care i-au fost atribuite parfumului astuia. Multe femei vorbesc despre el ca ar fi o bomba sexy sau ca ar fi senzual. Sincer, nu-mi pare deloc sa fie asa caci, asa cum spuneam, are o latura rece, metalica. Inceputul parfumului a fost caracterizat in repetate randuri ca fiind delicios. Groaznic ! Eu nu as manca ceva de genul asta niciodata caci doar piperul e un ingredient alimentar in notele de inceput (precizam mai sus ca fructele eu nu prea le simt). Cum sa iti fie pofta sa mananci piper sau ardei iute ? Unele femei, de obicei cele foarte tinere, spun ca ar fi un parfum vesel sau foarte curat. Nu-mi pare nici una, nici alta. In fine, altele adauga epitetele feminin si elegant. Feminin admit ca poate fi caci este un floral, dar niciodata nu l-am simtit ca elegant. Mie imi pare gratios,  dar intepat si distant. Mi-e greu si sa gasesc varsta femeii care l-ar putea purta cu succes. Printre fanele acestui parfum sunt multe tinere pana in 25 de ani, dar sunt si altele mai coapte. Cred ca e un parfum care trebuie testat cu chibzuinta inainte de cumparare.


Numele parfumului: Eau de Parfum II
Casa: Gucci
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2004
Creator: Antoine Maisondieu

Categorie olfactiva: floral-fructat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala amara, coacaze negre, mandarina
note de fond: jasmin, violeta, mure
note finale: heliotrop, mosc, cedru



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.