Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 februarie 2012

Flora by Gucci- Gucci



Flora by Gucci  a fost lansat de casa Gucci in 2009, atat in varianta EDT, cat si in varianta EDP. Eu am EDT. Parfumul este adapostit de o sticla din cristal transparent, de forma hexagonala in sectiune plan-orizontala. Aceeasi forma o are si busonul, acesta fiind de culoare neagra. Un siret de culoare neagra impodobeste gatul sticlei. Reclama parfumului este realizata de un un tanar model, Abbey Lee, imbracata intr-o rochie inflorata, in mijlocul unui lan de flori. Nu pot zice ca m-a impresionat prea tare, dar sa zicem ca este acceptabila.

Parfumul, asa cum sugereaza si numele, este un floral, care se deschide cu un miros dulce-acrisor de portocale. Peste acesta se suprapune un miros de osmanthus care-i da o nuanta florala. In secundar se simte un miros usor si placut de fructe, ceva ce poate fi caisa sau piersica, nu imi este prea clar. Bujorul care ar fi trebuit sa apara in notele de varf, nu il simt, dupa cum nu prea simt nici trandafirul din notele de fond. Initial, parfumul este destul de curat, luminos, aerisit.  Fructele ii dau o agreabila nota gurmanda. Ulterior mirosul se osmanthus, care-i dadea tot farmecul, se cam deterioreaza si ramai cu un vag miros floral si cu un gust dulce-acrisor exasperant de plate si de plictisitoare amandoua. Parfumul este uscat si rece, eu nu pot sa relationez cu el, imi este total strain. De visare nici nu poate fi vorba. Nimic de zis, parfumul, desi este doar apa de toaleta, este foarte longeviv, dar sfarseste in banal, lasandu-mi un gust de parfum neslefuit, chiar ieftin. Este fara personalitate si nememorabil. Sincera sa fiu, am cam vrut sa-l fac spray de camera, dar nici in camera nu as fi fericita cu mirosul lui, asa ca am renuntat.
Abbey Lee

E un parfum care se vrea modern si raspunde gusturilor mai noi, fructate. Gasesc ca exista oferte mult mai bune pe piata pentru tinerele fete de 16-20 de ani. Parfumul este unul de primavara, de uz cotidian. Multe fete par fericite sa-l poarte. Eu am depasit varsta.

Numele parfumului: Flora by Gucci
Casa: Gucci
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2009
Creator: neprecizat
Categorie olfactiva: floral-fructat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala, bujor
note de fond: osmanthus, trandafir, note fructate
note finale: patchouli, lemn de santal

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: de lunga durata, peste 6 ore
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.