Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 februarie 2012

Lola- Marc Jacobs





Sticla parfumului Lola, iti place sau nu-ti place, dar sigur iti atrage atentia. A devenit un fel de specialitate a brandului Marc Jacobs sa ataseze sticlei un buson floral, uneori minimalist, alteori mai realist. In cazul de fata un trandafir stilizat, cu petale albastre, roz violent si rosii, din plastic (of, plasticul asta a devenit un fel de mediu natural al lumii contemporane), insotit de o frunza verde.
Gatul sticlei este imbracat in auriu, iar sticla este mov. Totul suficient de colorat ca sa atraga pustoaicele, pitipoancele si amatorele de culori stridente. Florea este enorma si face flaconul de nepurtat intr-o geanta. Chiar si pastrat pe o polita, flaconul, o fi el fatos pentru unii, dar e sortit  prabusirii. N-am nicio indoiala, insa, ca flaconul asta strident a crescut vanzarile parfumului,  dar a si majorat pretul lui.
Parfumul  a starnit multe reactii de respingere, dar si-a gasit si multe fane, mai ales printre fetele tinere. Pana la urma e firesc ca fiecare varsta sa aiba gusturile si iubirile ei in materie de parfumuri. Cel mai tare m-au amuzat acele voci de pe net care spuneau ca este un parfum prea tare (ma intreb cum or fi atunci Chanel nr.5, Opium sau Poison) sau ca este un parfum de seara. Altii il ponegresc pentru ca ar avea prea putine componente naturale, uitand ca marile parfumuri ale secolului trecut au toate produse de sinteza si ca, ne place sau nu, chimia a imbogatit posibilitatile de expresie ale parfumeriei care, anterior,  nu putea  lucra cu mai mult de 150 de ingrediente naturale.
Parfumul debuteaza cu note proaspete piperate si fructate. Perele si grapefruit-ul ii dau un dulce- acrisor destul de agreabil. Ramanand in continuare usor fructat, se adauga un miros floral dominat de bujor. Eu nu prea simt trandafirul din notele de fond. Bujorul ii asigura si prospetimea si o nuanta de curat. E foarte interesant amestecul de bujor si geranium, de fapt aceasta combinatie imi place la parfum. Daca in faza initiala parfumul era foarte vesel si tineresc, in notele de fond capata o nuanta matura, care-l face purtabil si la o varsta care depaseste 16-20 de ani. Chiar as minti daca as spune ca parfumul nu are « un vino incoace ». Nu sunt o fana Marc Jacobs,  dar asta mi se pare purtabil toata ziua, mai ales primavara si vara. Finalul lui este usor caldut si gurmand, datorita moscului , vaniliei si boabelor de tonka, dar imi pare prietenos si comod de purtat. Apoi parfumul are o longevitate neasteptat de mare.



Numele parfumului: Lola
Casa: Marc Jacobs
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator: Calice Becker, Vasnier Yann










Categorie olfactiva: floral-fructat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: piper roz, pere, grapefruit rosu
note de fond: trandafir, bujor, geranium
note finale: mosc, vanilie, boabe de tonka



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: medie, in jur de 4 ore
Flacon: sticla piriforma, de culoare mov, gat imbracat in fir auriu, buson suprapus de un trandafir tricolor, din plastic
Evaluare: 7/10

4 comentarii:

  1. M-ar tenta nota de bujor... dar mi-e frica de para, n-o pot suferi nici in realitate, nici in parfumuri. Si flaconul e un kitch de-mi dau lacrimile... Ce ma sfatuiesti? N-am unde testa parfumul. Merita bujorul (pe care-l iubesc) sa ma risc la un blind buy?

    RăspundețiȘtergere
  2. Para nu este cazul sa te sperie caci este o nota trecatoare, in 5 minute nu mai simti notele de varf. Daca il gasesti ieftin pe Aoro , te poti risca la un flacon mititel. Mie de la Marc Jacobs nu mi-a placut niciodata nimic. Asta este singurul acceptabil. Vezi sa nu iei din greseala Oh, Lola care este o catastrofa de parfum. Mie mi-au dat in Sephora Oh, Lola in loc de Lola si nu l-am vazut decat acasa, dupa ce am rupt tipla si am aruncat si bonul. Bujorul e cam rar in parfumuri. Eu am Pivoine de la L'Occitane, il poti testa la un Sensiblu sa vezi cum este. Mie nu-mi place caci este dulce, iar in jumatate de ora tre iar sa te parfumezi. Aqua Allegoria/ Pivoine Magnifica-Guerlain promite si el bujor, dar eu simt mai mult trandafir si violeta decat bujor. Ai mai putea incerca Envy me/Gucci care are un bujor nitel piperat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult! Vad ca pe aoro au si mostre de Lola, saptamana viitoare mai lansez o comanda. Mai stii de unde sare iepurele?!
    Cat despre Sensiblu, la cel din Resita nu exista nici macar un parfum, e o farmacie micuta si identica altora "de cartier", abia gasesti cateva creme mai cat de cat, dar incompetenta vanzatoarelor iti taie orice pofta de cumparaturi.. Mi-ar fi placut sa testez L'Occitane si L'Erbolario, dar trebuie sa mai astept pana ajung in Timisoara.
    Envy me l-am trecut deja pe lista esantioanelor de cumparat.
    In cel mai rau caz, raman si vara asta cu singurul bujor din garderoba, Angel Pivoine (apropo, tot multumita tie l-am luat anul trecut, impreuna cu Angel Le Lys, caruia i-ai scris o recenzie, sunt amandoua superbe!).
    Inca o data, multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect! Mai bine cumperi esantioane decat sa te frigi. Uitasem ca le are Aoro. Cumpara si Envy me si Lola deodata si probeaza-le in paralel, asa este cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.