Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 martie 2012

Lolita Lempicka-Le premier parfum



Primul parfum al casei Lolita Lempicka, care poarta numele casei, s-a nascut in 1997 si a avut un succes nebun. De curand, in 2011, primul parfum al casei a iesit in varianta EDT, avand si multe schimbari in paleta de ingrediente. Sticla parfumului aminteste de cea din 1997, fiind din cristal de culoare mov pal, in forma de mar, care are o muscatura in forma de inima.
Decorul sticlei consta doar in numele brandului sapat si labartat pe jumatate din suprafata sticlei, subliniat cu culoare aurie. Sticla nu are buson, are doar mecanismul de pulverizare in forma de buturuga, peste care este pulverizatorul propriu-zis, in forma de codita de mar, amandoua de culoare aurie. Pe buturuga mai este un simbol erotic, o inima gravata, strapunsa de sageata lui Eros. Sticla, ca si celelelalte ale casei, a fost desenata de Sylvie de France. E un stil in gen arta naiva care mie, sincer, imi displace profund. Toate sticlele sunt incarcate, au mult auriu si mesaje care-mi aduc de copilarie, cand copii desenau, cu creta furata de la scoala, pe garduri, floricele si inimi cu sageti. Dar ele deja fac parte din stilul casei, au devenit un fel de semnatura si semn de recunoastere si probabil acesta este motivul pentru care nu se mai renunta la ele. Daca ceva ma tine departe de parfumurile acestui brand, cu siguranta este ambalajul. Clipul publicitar vrea sa creeze o atmosfera de basm, cu un decor de vegetatie artificiala si butaforie la greu. Fata din clip, nici nu stiu cine este, are si o figura lipsita de inteligenta si inexpresiva. Kitch-os de-a dreptul. Doar muzica e agreabila.


Parfumul are note de varf foarte ciudate. Nu stiu cum, din niste lamaie si note de fructe, Annick Menardo a reusit performanta sa obtina o atmosfera atat de intunecoasa si sumbra. Dintre fructe, toate de o artificialitate strigatoare la cer, se simte doar o cireasa. In notele de fond, parfumul se mai lumineaza, dar ramane foarte tern. Vedeta este lemnul dulce pudrat. Jasomia aproape ca nu se simte. Mai degraba se simte violeta care-i da, cat de cat,  o nota florala parfumului. Eu simt si piper roz si inca mult, dar nu e trecut in lista de ingrediente. Parfumul este de-a dreptul saracacios, lipsit de dinamism, adormit, la fel ca si domnisoara din clipul publicitar care era si ea somnolenta si lipsita de viata. Eu inteleg ca autoarea a vrut sa faca un parfum senzual si a mizat totul pe lemnul dulce, dar nu cred ca a vrut sa faca strict un parfum de purtat in pat. Totul mi se pare repulsiv de lasciv. Nu am cum sa ma indragostesc de parfumul asta, nu are mai nimic, doar lemn dulce. Nu zic ca nu este purtabil, dar e lipsit de sclipire, de putere de fascinatie, de imaginatie. Niste lemn dulce putem pune toti in niste alcool, fara sa facem scoli inalte de parfumerie. Pentru mine este o dezamagire, am avut asteptari mult mai mari.

Numele parfumului: Lolita Lempicka-Le premier parfum
Casa: Lolita Lempicka-Le premier parfum
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator: Annick Menardo

Categorie olfactiva:
Gen: feminin
Descriere oficiala: floral-fructat
note de varf: lamaie, cirese, caise
note de fond: lemn dulce, iris, jasmin
note finale: violeta, note lemnoase, mosc alb, tamaie



Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: vexi descrierea din text
Evaluare: 4/10

2 comentarii:

  1. Nu prea iubesc licoricea. De la LL am editia Black Midnight Couture 2011, unde e suportabila. Iubesc acel parfum, pt iarna. Si mai am si imi si place enorm si L de LL, pe care cretinii l-au discontinuat, e un fel de biscuite vanilat-scortisorat, f f frumos. Trebuie sa mai iau un back up. Sau poate nu.. o sa vedem!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu sunt o fana a lemnului dulce,dar il suport. Planta, saraca, nu miroase rau, dar, in unele combinatii, nu prea da bine. Eu n-am probat prea multe lolite, dar, din ce am probat, nimic nu mi-a starnit interesul. Pe asta l-am cumparat intr-o zi cand nu aveam ce sa cumpar, dar voiam sa-mi fac un cadou. Am crezut ca ne vom intelege, dar...nu a fost sa fie.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.