Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 martie 2012

Angel EDT-Thierry Mugler




Angel, in varianta EDT, lansata in 2011, este un fel de varianta moderna a celebrului Angel EDP, din 1992. El seamana vag cu stramosul, dar are si multe elemente de noutate, deci nu este varianta mai putin concentrata a parfumului din 1992, cum adesea spun vanzatoarele prin magazine. De altfel, parfumul poarta si o semnatura noua, Amandine Marie. Sticla parfumului este foarte interesanta. Privita dinspre avers si revers este rotunda. Aversul este fatetat in cercuri concentrice, iar reversul are fatete ce coboara in unghi spre baza sticlei, unde se intalnesc. O margine a cercului este imbracata in plastic, suflat cu argintiu metalic, ea reprezentand coada unei comete, iar busonul are forma unui cap de cometa, stelara, asimetrica. Sticla este din cristal de culoare albastra si prezinta doua avantaje utilitare : este reincarcabila , iar busonul are inchidere magnetica. Imaginea noului parfum este Eva Mendes, iar clipul publicitar este foarte frumos, cu o muzica bine aleasa. Si clipul si muzica si parfumul sunt o invitatie la visare.

Eva Mendes

Partea de inceput a parfumului este placuta, o bergamota foarte dulce si piperata. Peste ea se aseaza tot felul de arome gurmande : miros de fructe rosii, vanilie si praline. Exista si un miros floral. Desi e dulce, compozitia este foarte reusita, avand o mare capacitate de seductie. Are densitate, dar este aerisita. Este mult mai putin dulce decat Angel EDP, iar lipsa notelor de ciocolata este, pentru mine, benefica. Imi permite sa simt aromele parfumului si sa ma bucur de ele. Eu, nu numai ca nu am putut purta Angel EDP, nici macar nu l-am putut cerceta caci mi se facea automat rau de la el. Tot timpul aveam senzatia de imbacsit si de sufocare. Noul Angel are mai multa claritate si armonie. Imi plac notele piperate ale parfumului, se potrivesc de minune si fac mai dinamic parfumul, mai putin lasciv. Notele fructate ii dau un aer vesel, jucaus. Notele florale ii dau poezie, iar cele gurmande senzualitate. Foarte frumos construit. E frumos pana la sfarsit, cand apare cedrul, care-i da adancime. Un parfum absolut superb, cu siaj si   cu persistenta de invidiat. Ceea ce am admirat intodeauna la casa Thierry Mugler a fost atentia pentru toate detaliile, de la parfum, pana la ambalaj si campanie publicitara. Traim intr-o lume plina de superficialitate si ma bucur sa vad ca mai exista si lucruri bine facute si cu pasiune. Parfumul, din nefericire, are o mare nesansa: cei ce-l iubesc pe Angel EDP raman la el , cei care detesta varianta princeps nu mai vor sa auda de Angel, si unii si altii crezand ca parfumul are doar niste etanol in plus. 




Numele parfumului: Angel
Casa: Thierry Mugler
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator: Amandine Marie

Categorie olfactiva: oriental-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, piper roz
note de fond: praline, note de fructe rosii, note pudrate, note florale
note finale: patchouli, lemn de cedru, mosc alb


Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: de foarte lunga durata
Flacon: vezi textul
Evaluare: 9/10

9 comentarii:

  1. Hertha, iti multumesc pentru recenzie, m-ai convins sa-l incerc si bine am facut. Eu sunt una din cele care nu pot purta Angel EDP (mi s-a parut mereu inecacios si-mi dadea, la propriu, un nod in gat si senzatia de sufocare, basca dureri de cap), dar se pare ca EDT imi prieste. Cu siguranta il voi comanda cat de curand. Inca o data, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu pot sa port EDP, mi se face rau de la el caci este infiorator de dulce, e mare diferenta intre ele. EDT este o placere, foarte comod la purtare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite, mie angel edp nu mi se pare deloc dulce, ci amar, masculin, condimentat. De asta nici nu l-am putut purta vreodata. Nu simt in el dulceata, nivi ciocolata, din pacate, doar un paciuli amar si vag fructat. Edt e alta poveste: spumos, feminin, senzual, are o splendida cacao. Praline nu identific, dar cacao delicioasa, da. Mai are si un sarm ierbos, foarte proaspat. Unul din parfumurile mele de suflet, purtat des si recumparat constant. Ma bucur mult ca iti place, eu sunt dependenta de el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, e un parfum frumos. Eu tot il recomand la toata lumea care nu poate purta Angel EDP, dar toti si-au varat in cap ca este un Angel mai diluat si este greu sa le scoti fixatiile din cap. Sa incerci editia de vara Ocean d'Argent a lui Angel, Mihaela. Poate iti va placea. Din pacate, a devenit foarte rar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-l stiu, l-as incerca bucuroasa, e o casa interesanta si nu scoate banalitati. Mi-a placut mult si Angel Aqua Chic din 2011 sau 2012- au fost 2 editii si nu stiu pe care am incercat-o. Dar nu am luat-o pt ca mie mi se pare ca la Mugler flankerele nu egaleaza niciodata originalele. Si cum aveam deja angel edt am ramas la el. Singurul flanker mai frumos ca primul a fost Womanity eau pour elles. Pe mine womanity dezvolta uneori o nota parazita ca de scrum de tigareta, in rest e doar un sirop dulce de smochina. Am renuntat la womanity din cauza acelui scrum... Eau pour elles e mai fara acest scrum si de asta imi place mai mult. Banui ca sunt calonele promovate drept caviar! Doamne, ce nebunie de puritanisme rasuflate am putut sa citesc pe fragrantica! Ce "demoni" interiori se zvarcoleau! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place crema de la Womanity (si pisicii ii place, mi-o linge de pe maini cu o pofta nebuna). Parca si parfumul are mai multa adancime daca este pulverizat peste ea. De unul singur nu-l prea port. Am avut si laptele de corp, dar crema e mult mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Fa o lista cu ce ai proba si nu ai unde si poate gasim o solutie.

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa incerc saptamana asta. E posibil sa ajung si in Bucuresti, poate bem o ceasca de cafea impreuna! Cum ii spuneam si Amirei, cu exceptia verisoarei mele care locuieste insa in alt oras, nici rudele nici prietenii mei nu au microbul parfumului si privesc pasiunea mea/ca pe un fel de extravaganta inchipuita! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu toata placerea, mai ales ca e sezonul potrivit, nici canicula, nici frig.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.