Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 martie 2012

Kenzo Jungle-Elephant- Kenzo



Parfumul poarta numele primului magazin deschis de brand-ul Kenzo in Franta, iar elefantul este un fel de porte bonheur al casei. Scos pe piata in 1996, parfumul este semnat de un nas celebru : Dominique Ropion, care a semnat si Alien pentru casa Thierry Mugler.
L-am pomenit doar pe Alien pentru ca Kenzo Jungle imi pare a fi un antrenament pentru Alien, are ceva care il prevesteste. E tot un parfum de exceptie, care are ceva opulent, intoxicant si obsesiv in el si e tot din categoria parfumurilor senzuale. Sticla parfumului nu e grozava, nu prea are un aspect tentant, care sa te indemne sa probezi parfumul. Este din cristal transparent, de forma rectangulara daca o privesti din fata, dar foarte ingusta din profil si usor deformata, astfel ca, privita de sus are un traseu serpuit. Busonul este din plastic suflat cu auriu mat si are fixat pe el un elefant. Busonul cam strica aspectul sticlei, are un aer de butaforie ieftina.


Parfumul este unul extrem de original, dar si socant. Genul acela de parfum pe care il adori sau il urasti. Doar Angel cred ca a mai starnit atatea controverse in lumea iubitorilor de parfumuri. Notele de varf incep cu o mandarina cuminte si placuta peste care vine un miros de condimente. Se simt mai ales cuisoarele si chimenul care-i dau un miros usor animalic, asemanat de unii cu transpiratia. Dar trebuie sa-l treci cu vederea daca nu-ti place caci dispare in scurta vreme. In notele de mijloc apare  un miros destul  de discret de ylang-ylang, mult lemn dulce si  heliotrop.  Eu nu simt mango deloc, dar e trecut si el printre ingrediente. Ceea ce eu simt, dar nu e trecut in note este ceara de albine. Am impresia ca este un fagure cu miere, combinat cu smirna. E foarte special. asa imi imaginez eu ca mirosea ambrozia zeilor olimpieni. Parfumul a devenit deja foarte dulce, cu un iz usor camforat, balsamic. E de-a dreptul ca un drog, are o mare capacitate de atractie, caci mirosul este insolit. Desi parfumul este opulent si dens, ramane destul de aerisit si fluid, dar degaja caldura. Are in el o vraja, te seduce si iti suceste mintile, te domina. Are si ceva decadent in el, un miros de flori macerate. Uneori simti vanilie, uneori flori macerate, alteori mirosul de lemn dulce, parca o briza iti aduce un miros sau altul. Parfumul este de lunga durata. Pe parcurs isi pierde din dulceata initiala si are liniaritate spre final. E o experienta olfactiva foarte interesanta, dar purtarea parfumului, care, tre sa recunosc, este excentric, nu este usoara. Este un parfum de anotimp rece sau de seara. Cele care iubesc Alien,  s-ar putea sa se ataseze si de acest parfum. Sunt convinsa ca multe femei il vor gasi dezgustator. Eu cred ca este un parfum de exceptie, care nu seamana cu absolut nimic, iese din banal, este foarte senzual, desi are momente cand te cam copleseste dulceata lui. A nu se cumpara fara o testare cap-coada. Eu cred ca Elefantul este foarte usor de imblanzit. Totul este sa nu-ti pulverizezi parfumul pe haine, chestie pe care eu nu o fac decat atunci cand folosesc parfumuri efemere, incolore. Trebuiesc aplicate exact doua pulverizari, pe incheitura mainii. Nu in zona gatului! In felul acesta nu te va coplesi si nu va deranja pe nimeni din jur. Este pacat sa te transformi in detractor al unui parfum pe care nu-l intelegi si nu ai invatat cum sa-l porti, mai ales cand el este realmente o creatie artistica. Dupa mine, acest parfum este unul dintre putinele parfumuri mainstream care are caracteristicile unui parfum de nisa. Nu in ultimul rand, trebuie spus ca are ingrediente de foarte buna calitate. In ciuda recenziilor pline de venin, am convingerea ca un flacon cu acest parfum va sta in rafturile osmotecii de la Versailles.

Numele parfumului: Kenzo Jungle-Elephant
Casa: Kenzo
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1996
Creator: Dominique Ropion

Categorie olfactiva: oriental-condimentat
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, cardamom, chimen, cuisoare
note de fond: ylang-ylang, mango, heliotrop, lemn dulce
note finale: vanilie, patchouli, ambra, cashmeran




Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: de lunga durata, in jur de 12 ore, poate chiar mai mult
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 9/10

10 comentarii:

  1. Foarte puternic desi am folosit doar cateva picaturi in prima seara . Dulce, dar nu gretos, e ceva maiestuos cu elefantul acesta, nu imi dau sema ce anume dar pe mine m-a coplesit. Nu poti sa nu il iubesti desi ti-e frica de el. Stiu ca suna ciudat :). Mentionez ca am dureri de cap numai cand pronunt Alien, daramite sa il mai si miros, dar Elephant este exceptional.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte special. Nimeni nu ramane indiferent la el. Ce este mai interesant este ca lumea ori il iubeste, ori il detesta, nu am prea vazut comentarii neutre. Imi aduc aminte cum l-am cumparat. L-am probat in Marionnaud, dar nu mi-am dat seama daca imi place sau nu. Aveam vreo 4 parfumuri pe maini. Am plecat si, pe drum spre casa, am simtit un miros fantastic, de-a dreptul ravasitor . Ce o fi? Mi-am adus aminte ce am probat si m-am intors din drum si l-am cumparat. Parca imi era frica ca nu-l mai gasesc. Adevarul este ca, la vreo 2 saptamani, a si disparut din parfumeriile reale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Woowww ce frumusete, capodopera olfactiva nu alta! Mie imi place la nebunie, am vreo 10 ml, l-am redescoperit de curand dar sigur imi voi lua o sticla mare ca simt ca nu pot trai fara el... numele nu e prea inspirat dar nu conteaza numele atata timp cat licoarea este magica....

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun asa, am mai castigat un client in tabara pro:) Foarte controversat, dar Ropion nu putea face ceva banal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce am citit recenzia ta, am dat fuga la Sephora (eu sunt din Iasi), l-am mirosit, l-am probat si l-am cumparat. L-am purtat toata iarna cu mare placere si imi pare tare rau ca am de asteptat pina da frigul din nou. Este un parfum care pur si simplu ma emotioneaza. Am mai facut asa o pasiune pentru Lacoste - Pour Femme si Dior - Dune. Acum sunt in cautarea unei noi iubiri olfactive, de vara. Imi poti recomanda ceva?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, cred ca da. Inteleg ca tre sa fie mainstream. Incearca Miss Dior Eau Faiche (e cam de seara de vara) si Chanel Chance Eau Fraiche. Ar mai fi Chanel Cristalle Eau Verte .Daca iti plac citricele, e super proaspat Hermes-Concentre d'Orange Verte, dar fiind citric tre sa porti flaconul cu tine. Asta ar fi de canicula din aia de topeste asfaltul. Versace Versense ar mai fi de probat caci este foarte comod la purtare. Din categoria ieftine ar fi Jesus del Pozo Duende si Mandarina Duck /Mandarina Duck (cel galben). Dar astea ieftine nu ai unde sa le probezi caci sunt doar online. Eclat d'Arpege de la Lanvin este iar ieftin si super lejer. Dar, pana sa vina vara, e primavara, asa ca incearca un Burberry Body EDP (nu flankere !).Foarte finut si feminin. Pare fragil, dar este longeviv. Avantajul este ca merge in multe anotimpuri, mai putin pe ger si canicula.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo pentru Dune! Superb parfumul, ma bucur ca l-ai luat si, mai ales, ca iti place.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Hertha. Iti dau de veste la ce ma opresc.

    RăspundețiȘtergere
  9. L'Eau par Kenzo, asta am ales. Astept vara!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun, e un parfum voios si curat. Are o lacramioara frumoasa, te va umple de energii pozitive. Eu nu-l am caci sunt plina de voioase si curate. Nu ma indoiesc ca-l vei purta cu placere.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.