Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 septembrie 2012

Vento di Fiori- Bois 1920




Enzo Galardi continua o traditie de familie si, mostenind retetele bunicului sau, Guido Galardi, le readuce la viata prin parfumurile casei Bois 1920. Cand mirosi Vento di Fiori este ca si cum ai mirosi o licoare gasita intr-o sticla prafuita dintr-un cufar vechi, din pod.
E un parfum care-ti trezeste un fel de nostalgie, aceea a trecutului, trecut pe care nu-l cunosti decat din povesti de familie, pe care incerci sa-l recompui din franturi. In ciuda faptului ca parfumul are un aer vetust, aroma lui este insolita si te fascineaza chiar de la inceput : o combinatie de lamaie neagresiva cu tarhon si patchouli. Fara dulceata, dar moale si  tandra. E un parfum care te mangaie si iti da o stare de liniste si de confort. In timp, se diminueaza tarhonul, dar apare un miros cald si cremos de rasina. Un parfum superb, plin de poezie, purtabil de ambele sexe in anotimpurile mai reci, dar care cred ca da mai bine pe un barbat.



Numele parfumului: Vento di Fiori
Casa: Bois 1920
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator: Enzo Galardi

Categorie olfactiva: chypre
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, tarhon, cardamom
note de fond: iasomie, galbanum, patchouli
note finale: ambra, muschi de stejar, mesteacan de Siberia


Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret
Persistenta: mai multde 8 ore
Flacon: flacon  cilindric, in partea superioara tronconic, din cristal transparent, antichizat cu o pelicula aurie, cu buson din lemn
Evaluare: 10/10

5 comentarii:

  1. Unic, atat sticla cat si continutul!
    Hertha, Come la Luna nu ai avut ocazia sa-l testezi? Sunt curiosa sa vad ce impresie iti face. Este in acelasi gen.

    RăspundețiȘtergere
  2. Enzo Galardi nu are niciun parfum prost, are stilul lui propriu, imi place ca parfumier. Am cam probat tot ce am gasit de la el, dar la multe nu am avut esantion ca sa pot face recenzie. El mai are un brand care se numeste Odori, dar de la acesta din urma nu am probat nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. De la Odori, am Iris si Zafferano, si voi incerca si pe celalte daca o sa am ocazia. Desi au acelasi creator, gama Odori are identitate proprie, nu au aceeasi baza comuna ca cele de la Bois. Iris este un iris lemnos, leger, aerisit. Imi place foarte mult dar este asa de delicat incat l-as defini ca parfum de interior sau de un loc nepoluat de alte arome.
    Zafferano socant de puternic, l-as defini ca parfum de referinta pentru sofran.

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine de stiut. Eu nu am avut unde sa le probez si nu sunt foarte ieftine ca sa le cumpar pe nemirosite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.