Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 octombrie 2012

Pauline- Rance 1795





In 1807 Francois Rance a facut un parfum special pentru Pauline Bonaparte, sora lui Napoleon, o femeie mondena ale carei infidelitati conjugale si aventuri au fost adesea subiect de barfa la Paris, altfel o femeie vesela, plina de viata. In 2011, casa Rance a scos pentru Colectia Imperiala un parfum cu acelasi nume. Parfumul este unul dintre cele mai ciudate, fapt pentru care iti ramane in memoria olfactiva multa vreme.
Notele de varf contin citrice, dar contributia lor este minimala. Poate ele fac parfumul atat de acrisor. Ylang-ylang-ul eu nu-l simt deloc, dar simt , din notele de fond, foarte bine trandafirul si violeta. Tot parfumul, de la cap la coada, are o nota care-mi este total necunoscuta si ma intriga. Ma gandesc ca ar putea fi acele flori de bumbac. Pentru mine e un miros care-mi aduce aminte de rufe curate, calcate la abur. Parfumul este acrisor, stridenta care-i da un aer obraznic. Chiar nu pot sa-mi dau seama de unde ar putea sa provina acreala asta. In acelasi timp este si moale, cremos, poate de la patchouli.  Desi parfumul este destul de tare, nu-mi pare sa aiba un siaj prea mare, dar este destul de persistent. Liniaritatea parfumului e cam plictisitoare, iar mirosul lui nu-mi pare prea atractiv si decorativ. Poate asa se traduce frivolitatea in limbajul parfumeriei. Mie imi pare mai degraba o muratura decat un parfum.




Numele parfumului: Pauline
Casa: Rance 1795
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:
Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: citrice, ylang-ylang, flori de bumbac
note de fond: trandafir, violete salbatice, patchouli de India
note finale: cedru de Virginia, benzoin de Siam, boabe de tonka

Aprecieri personale
Intensitate: medie, dar cu siaj scazut
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: standardul Colectiei Imperiale
Evaluare: 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.