Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 noiembrie 2012

Onda EDP- Vero Profumo





Onda, creatie a lui Vero Kern, a aparut in 2008 ca EDT, iar in 2010 ca EDP. Este un parfum neobisnuit, excentric,care si-a gasit cativa laudatori pe internet. Totusi, in doi ani, cat au trecut de la aparitia lui, nu pare a fi facut pe multi fericiti.  Ca sa poti coabita cu acest parfum trebuie sa iti placa vetiverul, ceea ce nu se intampla in cazul meu. Folosit in doze mici il pot accepta intr-un parfum, dar aici e vorba de o supradoza, care inhiba sau chiar omoara restul ingredientelor.
Notele de varf ale parfumului sunt un fel de chimie industriala pe care nici nu prea stiu cum sa o descriu. Imi seamana cel mai mult cu o solutie de omorat gandacii de bucatarie, prafoasa si dulce. Oricat efort fac, nu reusesc sa regasesc citricele trecute in lista notelor oficiale. Dupa vreo 10 minute se instaleaza un miros dur, si amar si dulce, de vetiver. Acesta se combina ulterior cu miere si da un miros perfect de urina, care se instaleaza pentru multa vreme, ore in sir. Autoarea parfumului  il defineste ca fiind un parfum erotic. O fi pentru unii. Pentru mine in niciun caz. Atata greata nu mi-a produs niciun parfum. Este un cosmar si vreau sa uit ca el exista. La notele finale mi-a fost imposibil sa ajung, desi am incercat in doua randuri.



Numele parfumului: Onda
Casa: Vero Profumo
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator: Vero Kern

Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, lamaie, mandarina, ghimbir, coriandru, busuioc, maracuia
note de fond: iris,ylang-ylang, miere alba
note finale: vetiver, mosc , patchouli, cedru de Virginia


Aprecieri personale
Intensitate: initial foarte opulent, ulterior intensitate medie
Persistenta: 7-8 ore
Flacon: a se vedea fotografia
Evaluare: 0/10

2 comentarii:

  1. Eu am primit decla Vero Kern esantioane din toata colectia si am incercat sa scriu decent despre parfumurile ei... despre Onda nu am putut, pt ca mi-a dat o stare de rau fizic, era sa lesin. Testez pe piele tot ce recenzez si am facut eroarea maxima sa pun rubj pe o mana si onda pe cealalta. Soc si groaza, am zacut la pat. Un asemenea sapun gretos nu am mai mirosit niciodata. Lesie si urgie. Femeia a fost f draguta cu mine, nu pot sa-i intorc amabilitatea. Am ales sa uit de Onda. Periodic, ma uluiesc pe diverse situri straine unde vad acest parfum trecut la genial, must have etc. Poate sunt eu problema, pot sa accept chestia asta... Bottomline, sa fie la ei, acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca n-am mirosit ceva mai respingator decat Onda. Cunosc, insa, o persoana care-l gaseste agreabil, il poarta si-l considera creatie artistica. Fiecare poarta ce vrea, dar isi asuma si riscul sa dispara lumea din jurul lui.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.