Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 noiembrie 2012

Petits et mamans





Petits et mamans este primul parfum facut special pentru copii (in 1997), fara a fi excluse de la purtarea lui nici mamicile. Pentru copii exista o varianta fara alcool.
Parfumul este semnat de Nathalie Lorson. Are o sticla foarte simpatica, din cristal sablat, cilindrica, care aduce aminte de sticlele prevazute cu o tetina  cu care se hranesc bebelusii. Busonul este fistichiu colorat, in galben, bleu si portocaliu.
E un parfum pe care l-am cumparat fara a-l testa pentru ca n-am avut unde. De ce l-am cumparat ? Ma tenta un parfum inocent care sa-mi aduca aminte de copilarie, apoi parfumul avea recenzii pozitive, unii dandu-i cu generozitate 5 stele. Deci raspunsul este: din curiozitate.


Eu am fost foarte dezamagita de cumpararea lui, pur si simplu nu s-a potrivit cu asteptarile mele. Nu l-am gasit atat de natural cum promitea sa fie, mirosul lui nu mi-a placut, iar cantitatea de pudra de talc este deranjant de mare. Incepe cu note citrice care sunt OK, placute, neagresive. In notele de fond, insa, deja se instaleaza pudra de sub care razbate un miros dulce, extrem de ciudat care-ti inteapa narile si care ajunge sa te obsedeze. Ar trebui sa fie, potrivit notelor oficiale, combinatia rezultata din amestecul de floarea soarelui, musetel si trandafir. Eu nu simt nici cea mai vaga urma de trandafir, eventual ar putea fi floarea soarelui si musetel, dar fabricate in eprubeta. Incet se insinueaza si niste iris, o vanilie vaga si un miros slab de piersica. Totul mi se pare articial, fara legatura cu mirosuri reale naturale, iar cantitatea de pudra  te deprima. Daca ma gandesc bine, mai mult miroase a scutece decat a parfum. Eu cred ca un copilas miroase mult mai bine decat parfumul asta si nu are nevoie de el. Chestia asta cu parfumurile pentru copii este o idee traznita ca sa se scoata niste bani de la un segment de varsta ramas neexploatat. Cat despre mamici…de ce ar vrea sa miroase ca niste scutece ?

Numele parfumului: Petits et Mamans
Casa: Bvlgari
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1997
Categorie olfactiva: aromatic-floral
Creator: Nathalie Lorson

Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala de Sicilia, bergamota, lemn de trandafir brazilian
note de fond: floarea soarelui, musetel, trandafir
note finale: iris, vanilie, piersica alba, note pudrate

Aprecieri personale
Intensitate: moderata
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.