Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 decembrie 2012

Mémoir Women- Amouage




Mémoir e un parfum cam ciudat, nu mi se pare nicidecum fabulos, cum l-au gasit altii. Imi pare total lipsit de coerenta si armonie si nememorabil. N-am gasit in el nimic care sa-l defineasca ca parfum feminin. Poate doar dulceata. Daca mi l-ar fi pus cineva la nas fara sa stiu ce parfum este, as fi zis ca este un parfum masculin.
Parfumul incepe cu o mandarina amestecata cu absint si o supradoza de cardamom si oarece cuisoare, ultimele mai greu de sesizat. In secundar simt un miros indolic, probabil de la combinatia dintre cardamom si scortisoara. Apoi parfumul devine de-a dreptul siropos si apare o tamaie destul de banala. Notele florale din inima parfumului nu se prea simt, de aceea nici nu-mi pare feminin parfumul, in schimb se simte un amestec dulceag de piele cu fum, care este dominant. Imi pare un parfum ciudat pentru un european, are prea mult Orient condimentat, uleios si lasciv in el. Chiar nu-mi place deloc, nu reusesc sa-i gasesc nicio calitate. Pielea domina intreg parfumul, care este foarte liniar. Probabil ca il resping pentru ca nu prea agreez notele de piele, dar, de obicei, le tolerez. 




Numele parfumului: Mémoir Women
Casa: Amouage
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator: Daniel Maurel, Dorothee Piot
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandrina, piper roz, absint, cardamom
note de fond: piper, cuisoare, flori albe, trandafir, iasomie, tamaie, note de lemn
note finale: styrax, labdanum, note de piele,  muschi de stejar, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: flaconul standard, de culoare neagra
Evaluare: 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.