Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 decembrie 2012

Sleeping with Ghosts- Mark Buxton




Brandul Mark Buxton imi este total necunoscut, Sleeping with Ghosts (ciudat nume !) e primul parfum pe care am avut ocazia sa-l probez. Parfumul incepe cu un miros dens, care as zice ca este interesant daca nu ar fi lipicios de dulce. Imi miroase a gutui si crema de vanilie si-mi da senzatia ca miros un desert, nu un parfum. Compozitia are si un vag miros de piele. Oricat efort fac, nu reusesc sa depistez notele florale (tagetes si bujor). Desertul este cam idigest, are prea multa crema, iar combinatia cu piele nu-mi pare dintre cele mai izbutite. Chiar imi da o senzatie de greata, nu as putea sa port parfumul asta niciodata. Dupa un sfert de ora, se diminueaza dulceata, dar parfumul este obositor si plictisitor prin liniaritate. Este cumplit de sarac in nuante, foarte moale pana la unsuros, fara nimic atragator in el. Emotii: 0. Tare imi aduce aminte de 1969 de la Histoires de Parfums desi, judecand dupa listele oficiale, nu par a avea note comune. Nu le-am testat in paralel, dar amandoua mi-au dat aceeasi senzatie de parfum unsuros. Ar fi un parfum pentru anotimpuri de trecere, primavara sau toamna. Nu cred ca-si merita banii. E vorba, totusi, de 140 de euro.


Numele parfumului: Sleeping with Ghosts
Casa: Mark Buxton
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator: Mark Buxton
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: tagetes, gutuie
note de fond: bujor, piele
note finale: vetiver, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: standardul casei, oval in sectiune, din cristal transparent
Evaluare: 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.