Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 decembrie 2012

Pour Femme- Dolce&Gabbana




Noul parfum Pour Femme scos de Dolce&Gabbana in 2012 (impreuna cu o varianta masculina) nu este o reformulare a parfumului feminin  Dolce &Gabbana din 1992, este un nou parfum, cu alte note, asa ca este inutil a le compara.
Ambalajul parfumului este foarte elegant, o cutie de carton catifelat, de culoarea visinei putrede si o sticla foarte simpla, rectangulara, aplatizata, din cristal transparent , cu un buson rectangular, din plastic visiniu. Ca imagine a parfumului a fost aleasa Laetitia Casta. Clipul publicitar pare a sugera un parfum senzual, de zi si de vara, dar nu as zice ca se potriveste bine cu perceptia mea asupra parfumului. Eu l-as vedea un parfum de zi, dar mai degraba de iarna. Eventual s-ar putea folosi si vara, dar numai ca parfum de seara.

Laetitia Casta


Ca sa fiu sincera, parfumul are toate datele unui parfum comercial modern, dar este foarte apetisant si feminin si imi place. Nu este foarte inventiv, iti poate aduce aminte de alte parfumuri precum Hot Couture de la Givenchy (mai ales in deschidere) sau Brit Red de la Burberry. Primele note sunt savuroase: un amestec de citrice si zmeura care-ti sugereaza  o dulceata buna de zmeura. Inima parfumului, desi ramane fructata, are si un miros fin floral (flori de portocal si iasomie), cu un aer de prospetime care taie din dulceata parfumului. Notele proaspete, floral-citrate, imi aduc aminte de Versense de la Versace. Inca de la primele note se simte si un miros de pastaie de vanilie, miros care se accentueaza pe masura ce evolueaza parfumul. E un parfum dens, rotund, foarte dulce si cald, gurmand, motiv pentru care il consider un parfum de vreme rece. Imi pare foarte feminin, prietenos si usor de purtat. Parfumul este destul de longeviv, asa ca imi pare o achizitie destul de buna in ciuda faptului ca nu este foarte inventiv si original.

Numele parfumului: Pour Femme
Casa: Dolce&Gabbana
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: zmeura, mandarine
note de fond: neroli, iasomie
note finale: santal, heliotrop, vanilie, bomboane fondante

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 5-6 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 7/10

4 comentarii:

  1. Imi place la nebunie, mi se pare unul din cele mai bune mainstreamuri recente. Presimt ca il voi termina repede, imi pare ca merge bine si vara. Vechea varianta nu mi-a placut niciodata, e un sapun insidios si aldehidic, adica pas pt subsemnata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, e si dulce, la fix pentru gustul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm, am mai scris si eu pe Aoro. Cred ca mi-au publicat comentariile, dar niciodata n-am urmarit daca da sau daca ba. Parca trimit un email prin care te anunta ca ti-a fost publicata opinia. Cu siguranta am avut si aprecieri negative. Oricum, nu toate comentariile sunt pozitive, mai sunt si nemultumiti din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca un parfum este bun sau prost nu este vinovat Aoro, iar recenziile sunt bune nu numai pentru cumparator, ci si pentru Aoro caci va cunoaste parerea cumparatorului si va renunta pe viitor la achizitionarea unui produs greu vandabil. Acu ei faca ce vor ei, ca noi cumparam ce ne place. Cei de la Strawberry s-au trezit acu vreo doua luni ca n-au recenzii la produse si ca le-ar trebui, asa ca au inceput sa acorde bonusuri pentru recenzii. Au luat-o si ei razna cu preturile, au aparut minciunile jenante si probabil ca nu mai au la fel de multi cumparatori. Eu m-am suparat rau pe ei caci trec reducere in dreptul unor parfumuri care nu sunt nicidecum reduse. Preturile taiate sunt aiurea total, niciodata un ceai de la Elizabeth Arden (ca sa dau un exemplu, poate nu cel mai bun) nu s-a vandut cu 300 de lei, iar pretul asa-zis redus este mai mare decat cel obisnuit in alte magazine. Sau anunta reduceri de 70% la sute de produse, iar ei au redus cu 70% un produs, restul au reduceri mult mai mici. Minciuna asta este deranjanta caci nimanui nu-i place sa fie considerat imbecil.Nici n-am mai comandat nimic la ei de vreo 7-8 luni caci, cu toate bonusurile lor de fidelitate si cele date pentru cumpararea mai multor produse, nu ies nicidecum in castig, in plus trebuie sa astept pachetul 2-3 saptamani si trebuie sa-l ridic de la posta. Ma lipsesc. Ca relatie cu clientul fidel, sigurii care-mi plac sunt cei de la Yves Rocher. Aoro trateaza clientul accidental si cel fidel la fel. Mai si minciuneste din cand in cand. La un moment dat era un anunt ca, daca dai un click pe un link, vei obtine reduceri de pana la 65%. Am dat click si mi-au dat o reducere de 5% de care trebuia sa profit intr-un numar limitat de zile. Greu de crezut ca, pentru 5-6 lei reducere, cineva percuteaza la o astfel de oferta. Eu inteleg ca vand ieftin si mari reduceri nu pot sa faca, dar ar trebui sa faca reducerile cu cap si pentru cine trebuie. Nu mi se pare normal sa cumperi parfumuri de 10 milioane si sa mai platesti amaratul ala de transport, macar de atata ar trebui sa te scuteasca caci i-ai bagat in buzunar o suma frumusica. Sau mai au o nerozie ca nu pot sa-i spun altfel. Cumperi un parfum si iti ofera o lista de produse pe care ai putea sa le cumperi mai ieftin. In capul listei este acelasi parfum pe care l-ai mai cumparat. Acu sa fim seriosi, cine cumpara 2 parfumuri la fel in aceeasi zi ? Poate doar daca ai un dar de facut sau daca parfumul ala este pasiunea vietii tale si iti faci provizii. In fine, mai au mult de invatat atunci cand este vorba de relatia cu clientul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.