Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 ianuarie 2013

Energy/Women- Benetton




Despre parfumurile Benetton nu stiu nimic. N-am probat niciodata vreun parfum Benetton si ma asteptam ca Energy sa fie o mizerie caci l-am primit cadou la o cumparatura. De obicei ti se face cadou ceva greu vandabil. M-am mai pricopsit de doua ori cu niste parfumuri de la Gres (Cabotine si Fluers de Cabotine) de care n-am stiut cum sa scap. Energy este, insa, un parfum dragalas, ademenitor si tonic.O sa va surprinda probabil afirmatia, dar seamana destul de bine cu 1969 de la Histoires de Parfums. Daca nu ar avea grapefruit, ar semana si mai bine. Asta pentru ca au cateva note comune: piersica, trandafirul si patchouli. Mie 1969 nu imi place caci are mosc mult care-mi provoaca o stare de greata, asa ca Energy, neavandu-l, mi se pare mult mai acceptabil. Apoi este, din cauza grapefruitului, mai fresh, mai antrenant si mai putin tern. Incepe cu note fructate,dulci-acrisoare, fiecare fruct simtiandu-se destul de bine: piersica, grapefruit si coacaza rosie, toate destul de zemoase. Este si o nuanta usor amaruie si intepatoare de la coaja de grapefruit. In notele de fond devine foarte cremos si moale, il simti chiar uleios pe piele. Se pastreaza nota de piersica, dar se adauga si note florale de bujor si trandafir. Peste toate se aseaza un patchouli care-i da senzualitate si-l catifeleaza. Vanilia, foarte discreta, il face usor gurmand, sugerandu-mi o tarta de fructe cu crema de vanile. Pacat ca devine prea lenes in notele finale. Nu am descoperit nici cea mai vaga urma de santal si ambra, mirosul de la final, foarte laptos, imi spune ca are mosc. Este  longeviv pentru o apa de toaleta.

Numele parfumului: Energy/Women
Casa: Benetton
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: piersica, coacaza rosie, grapefruit
note de fond: bujor, trandafir, lacramioare, patchouli
note finale: santal, vanilie, ambra

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: longeviv, in jur de 6 ore
Flacon: cilindric, de culoare alba, cu 3 dungi orizontale portocalii si una verde.
Evaluare : 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.