Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 ianuarie 2013

Dianthus- Etro



Imi plac teribil garoafele de gradina si mi-am dorit demult un parfum realist de garoafa. Desi sunt o admiratoare a lui Lorenzo Villoresi, nu as zice ca m-a multumit Garofano. Parfumul de la Etro reda fantastic de bine floarea, asa ca nu mi l-am putut refuza.
Parfumul este un soliflor destul de izbutit, opulent, cu o garoafa calda, rotunda, picanta din cauza ghimbirului si a piperului roz, dulce, usor pudrata. Mi-ar fi placut sa fie putin mai umeda (e foarte prafoasa si uscata) si mai putin dulce. Notele de citrice si de muscata, care apar in descrierea oficiala a parfumului, eu nu le simt. Parfumul este foarte liniar, dar, placandu-mi, chiar nu ma plictiseste. Are multa personalitate si este genul de parfum inconfundabil care poate deveni parfum semnatura, dar eu nu am putut sa fiu niciodata fidela unui singur parfum. E un parfum plin de romantism, usor de puratat. Fiind cald si dulce, este mai potrivit pentru iarna si primavara. Are un siaj foarte frumos si o longevitate remarcabila pentru o apa de toaleta.



Numele parfumului: Dianthus
Casa: Etro
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2006
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, muscata, trandafir
note de fond: garoafa, ghimbir, piper roz, cuisoare
note finale: cedru de Atlas, mosc, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu un siaj frumos
Persistenta: in jur de 9 ore
Flacon: din cristal transparent de forma paralelipipedica, ingustat in partea superioara
Evaluare : 8,50/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.