Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 ianuarie 2013

Le Parfum- Lalique



Le Parfum, lansat in 2005, este creatia lui Dominique Ropion, parfumier caruia ii datoram multe delicii olfactive si a carui creatie, per ansamblu, ma fascineaza.
Parfumul aici in discutie nu mi se pare dintre cele mai reusite. L-as caracteriza ca fiind lenes si foarte bland, sunt primele epitete pe care imi vine sa i le aloc. Are un inceput foarte timid si total atipic : un miros inabusit si cremos de heliotrop vanilat, cu o nuanta de migdala. Cu alte cuvinte nu simt deloc notele din lista oficiala. Parfumul este discret, fara siaj, fragil. Peste acest miros se aseaza ulterior niste patchoulu care-i da senzualitate. Parfumul, foarte curios, creste in intensitate in notele de mojloc si devine cam dulce, adica mai dulce decat mi-as dori eu. Creste si mirosul de vanile si parfumul are o tenta gurmanda data de migdale si vanilie. Sincer, nu mi-as cumpara parfumul, dar, daca l-as primi cadou, as putea sa-l port. Imi pare un parfum pentru femei blande, calme si discrete, care iubesc dulciurile. Fiind dulce nu-l vad purtabil decat in anotimpuri mai reci, toamna mai ales.



Numele parfumului: Le Parfum
Casa: Lalique
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2005
Creator: Dominique Ropion




Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: dafin de India, bergamota, piper roz
note de fond: iasomie, heliotrop, migdale
note finale: santal, boabe de tonka, patchouli, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret
Persistenta: in ciuda aparentei fragilitati, dureaza foarte mult, peste 7 ore
Flacon: cubic, din cristal transparent
Evaluare: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.