Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 martie 2013

Enlevement au Serail- MDCI




Am probat cam toate parfumurile feminine si unisex de la MDCI si trebuie sa marturisesc ca m-a emtionat mai mult pretul lor decat continutul flacoanelor. Asteptarile erau mult mai mari. Cele mai multe le-am probat doar pe blotter, asa ca nu am putut sa le fac o recenzie. Pentru Enlevement au Serail am avut insa un esantion.
Parfumul dateaza din 2006 si a fost realizat de Francis Kurkdjian, unul dintre parfumierii care mi-au adus multa bucurie prin creatiile sale. Parfumul este de la inceput cam dulce, cu toate ca in notele de varf are niste citrice. Probabil ca dulceata se datoreaza ylang-ylang-ului care este si usor indolic. Partea centrala a parfumului este florala, usor fructata, cu un iz de piersica. Sunt foarte multe flori cu miros tare, asa ca parfumul este foarte dens, opulent, cam apasator si lipsit de aer si lumina. Iti aduce aminte de parfumurile oriental-florale de acum 20 de ani, dar nu are deloc personalitate, nu are acel cel ceva care il fixeaza in memoria ta olfactiva. Nu simt toate florile din lista oficiala de note. Simt bine cheiranthus, floare al carei miros n-as zice ca-mi place, si tuberoza. Parfumul este bogat, dar mult prea imbacsit, greoi, lenes si moale. Sunt ingrediente de buna calitate, dar compozitia, in intregul ei, nu ma fascineaza, nu-mi produce emotii. E un parfum destul de intunecat, lipsit de stralucire si gratie. Ar fi un parfum de seara sau chiar de zi, in anotimpul rece. N-as zice ca siajul este pe masura opulentei,  si nici longevitatea nu   este impresionanta.



Numele parfumului: Enlevement au Serail
Casa: MDCI
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2006
Creator: Francis Kurkdjian


Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, ylang-ylang
note de fond: iasomie, tuberoza, trandafir, cheiranthus
note finale: patchouli, santal, vetiver, vanilie


Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj destul de redus
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: flaconul standard al casei
Evaluare : 7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.