Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 martie 2013

Amour I Love U- Kenzo




Eu am o mica slabiciune pentru parfumurile Kenzo caci sunt foarte comode la purtat, asa se face ca probez toate noutatile brandului. Editia princeps de Amour nu m-a prea impresionat, dar acest flanker, aparut in 2012, m-a atras prin gratia sticlei roz, semitransparente.
Nu pot sa zic ca am gasit in parfum ceea ce asteptam. Speram sa fie un parfum vesel de primavara, exploziv, incarcat cu energii pozitive. Nu pot sa zic ca e rau parfumul, dar este foarte blajin, potolit, un parfum tandru, dar, parca, nostalgic. E ca amintirea unei iubiri mari din trecut.
Parfumul incepe cu un miros de grapefruit bland, dulce-amarui peste care se aseaza un buchet floral omogen, format din trandafir, violeta si floare de piersic. Nu e rau mirosul, dar e prea cremos, e lipsit de stralucire. As fi vrut flori mai proaspete…Mirosul floral este foarte rotund, dulceag (fara excese), tandru ca o iubire cu sentimente dramuite, mai putin explicitata prin vorbe, o iubire mai tarzie, nu din aia ca la 20 de ani. Desigur ca este purtabil parfumul, dar ne e genul pentru care poti face pasiune si nici nu este inventiv si plin de personalitate. Este o apa de toaleta, asa ca longevitatea este destul de modesta. Are si oarece siaj, deci poate fi remarcat de cei din jur.



Numele parfumului: Amour I Love U
Casa: Kenzo
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2012
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: grapefruit
note de fond: trandafir,violeta, floare de piersic
note finale: cedru, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: asimetric, de culoare roz laptos, cu zone transparente
Evaluare : 6/10

Un comentariu:

  1. Cunosc parfumul, este reusit, dar am atatea pe tema asta incat nu am crezut ca este necesar sa-l cumpar. N-am recenzie la el caci nu am avut niciodata un esantion si nu fac recenzii la parfumuri mirosite in magazin. Sa probezi si Flower Tag si Flower Esentielle, ultimul mai transparent si mai usor decat Flower. Sunt frumoase amandoua. De la Kenzo imi place aproape tot. Nu-mi plac Ca sent beau si Mandly. Primul este imbacsit si depasit de evenimente, al doilea este o chimie oribila, nici nu-mi vine a crede ca Kenzo s-a putut compromite cu oroarea asta ieftina, care miroase mai rau decat un parfum de supermarket. Mai este o varianta de iarna a lui Flower care nu este chiar pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.