Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 aprilie 2013

Desire Me- Escada



Nu prea probez parfumuri Escada caci nu am gasit niciodata ceva care sa-mi placa, dar am intrat intamplator in posesia unui esantion si, vrand, nevrand l-am probat. Desire Me este un parfum lansat de cativa ani, in 2013. Se vrea un parfum si floral si fructat si gurmand, dar nu reuseste sa fie nimic caci are ingrediente de proasta calitate, o chimie odioasa, isterica si obraznica.
Citricele din notele de varf nu au nimic de-a face cu realitatea, sunt urate si agresive. Peste ele se aseaza o crema care le mai inmoaie si le indulceste. Florile din lista oficiala sunt de nerecunoscut. Este un miros floral, nimic de zis, dar este greu de atribuit unei flori naturale si este amestecat cu crema aceea insipida care numai crema custard nu este. Am tot asteptat partea delicioasa din final, dar am asteptat degeaba. Parfumul se indulceste foarte tare si primeste o vanilie deloc apetisanta. Despre ciocolata si cafea nici nu poate fi vorba. Are un contrast izbitor intre partea ascutita de la inceput si cea lenesa si cremoasa din final. Nu-mi place chiar deloc si nu-l recomand nimanui. Singura lui calitate este longevitatea, dar la ce bun ?

Numele parfumului: Desire Me
Casa: Escada
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, clementina
note de fond: bujor, note verzi, caprifoi, orhidee
note finale: ciocolata amaruie, cafea, crema custard

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.