Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 aprilie 2013

Happy Spirit- Chopard




Nu sunt o fana a casei Chopard si , pana la Happy Spirit , nu am cumparat niciun parfum al brandului. Am cumparat insa Happy Spirit pentru ca in magazin mi s-a parut un parfum foarte vesel, numai bun de primavara, apoi parfumul este semnat de Dominique Ropion.
Flaconul, desenat de Patrick Veillet, este si el atractiv, ca o bijuterie. Trebuie sa recunosc insa ca nu sunt prea incantata de achizitie. Initial mi s-a parut un parfum vesel si ghidus, cu o zmeura delicioasa. Imi venea sa sar coarda de placere in magazin. Astazi notele fructate de la inceputul parfumului, care se pastreaza foarte multa vreme, imi par foarte artificiale, nu mai recunosc in ele nici zmeura, nici portocala. Sunt dulci-acrisoare, dar generice. Florile din notele de fond miros a material plastic. E un vag miros de osmanthus, dar nu simt deloc caprifoi. E drept ca azi este foarte cald, este posibil sa fie un parfum versatil caruia, in ciuda notelor care l-ar recomanda pentru anotimpul cald, sa nu-i prea placa caldura. Azi chiar sunt dezamagita de achizitionarea lui.Testarile in magazin duc la achizitii proaste.

Numele parfumului: Happy Spirit
Casa: Chopard
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator: Dominique Ropion
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: zmeura, portocala amara
note de  mijloc:  caprifoi, osmanthus
note finale: ambra, mosc, cashmeran

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: creat de Patrick Veillet, vezi fotografia
Evaluare : 5,50/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.