Pagini

Faceți căutări pe acest blog

8 mai 2013

Handmade?


Ati incercat sa va faceti un parfum personalizat? Azi sunt in mare voga produsele handmade si sunt cateva magazine online unde ne putem face targuieli. Eu am incercat sa fac parfumuri pe baza de alcool, pe baza de ulei, solide, geluri, creme, balsamuri, sapunuri. Am si nereusite si reusite la activ. In prima faza am incercat sa fac parfumuri pe baza de alcool si vreau sa va spun ca  nu mi-a iesit mare lucru, cele mai multe avand un destin trist. Au sfarsit prin a fi aruncate. De ce asta? Pentru ca oferta de uleiuri esentiale era foarte mica.
Gaseam uleiuri  cu slabe calitati in parfumerie (cele mai multe erau bune in scopuri terapeutice) sau uleiuri esentiale cu care puteam asigura doar notele de varf ale parfumului. Azi oferta s-a mai imbogatit, dar uleiuri esentiale de flori sunt putine si, de obicei, de proasta calitate, iar cele pentru notele de baza sunt si rare si foarte scumpe. Uleiul esential  sau absolutul de trandafir este o raritate si este exrem de costisitor. Pe masura ce am capatat oarece experienta, am achizitionat si uleiuri esentiale mai scumpe si am reusit sa fac cateva parfumuri reusite, si solide, si pe baza de ulei si pe baza de alcool. De unele sunt chiar foarte incantata. Mi-au reusit si cateva produse de ingrijire si sunt fericita ca stiu exact de contin produsele mele. Imi place mai ales faptul ca totul este un exercitiu de imaginatie si ca invat cate ceva din fiecare experienta. Desigur ca invat si din greseli, ele sunt iminente. E greu inceputul, pana iti incropesti o baza minimala de materii prime, ustensile, recipiente. E chiar stresant sa constati ca, orice vrei sa faci, iti lipseste intotdeauna ceva. Acum  am depasit faza asta si  chiar imi face placere sa ma joc putin si  sa fac pe alchimistul. Poate va apucati si voi, sunt sigura ca va veti descoperi talente nebanuite. Pentru inceput , va pot sugera niste magazine unde v-ati putea face cumparaturile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.