Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 mai 2013

Tubereuse 3 Animale- Histoires de Parfums




Parfumul a fost lansat in 2010 si face parte dintr-o serie de 3 tuberoze. Judecand dupa nume, ma asteptam sa aiba zibeta sau alte animalute, dar nu are.
Are o tuberoza fanata cap-coada care este asortata la inceput cu neroli, mai tarziu cu tutun si cu imortela. E un parfum greu, dens, murdar, intunecat pana la sumbru, pacatos pana aproape de obscenitate. Tutunul este ingrozitor de dulce si domina, in partea a doua a parfumului. Desi parfumul are multi fani, eu nu l-as putea purta. Nu e feminin, nu are gratie, dupa mine este de-a dreptul sordid. Miroase ca un bordel nearisit in care s-au amestecat multe parfumuri grele si in care zac scrumiere pline de mucuri de tigari. Unii il gasesc sexy si incitant. O fi, dar nu pentru mine. Sigur nu e genul meu de parfum. Nu numai ca nu-mi place, nu ma aranjeaza estetic, dar imi da o stare de greata cumplita. Amestecul mieros de tutun si imortele este fatal. E un parfum de club de noapte, cred ca e singurul loc unde poate fi tolerat. Dar clubul de noapte nu e locul unde mi-as petrece eu timpul. Constat ca de la acest brand nu prea imi place nimic.

Numele parfumului: Tubereuse 3 Animale
Casa: Histoires de Parfums
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator: Gerard Gishlain
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: neroli, kunquat
note de  mijloc: tuberoza, pruna
note finale: tutun, imortela, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: longeviv
Flacon: standardul casei, vezi fotografia
Evaluare : 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.