Pagini

Faceți căutări pe acest blog

25 iunie 2013

Bath bombs cu surprize



Azi am incercat sa ma perfectionez in arta bombelor efervescente, drept pentru care am schimbat putin reteta de baza. Nu am mai folosit deloc nici apa, nici spirt, in schimb am folosit un strop de zahar care sa lege mai bine compozitia. In plus, am zis sa ies din banal si sa le fac mai interesante ca efect vizual. Ca forma si miros au iesit foarte bine, dar, deocamdata, nu le-am probat asa ca nu stiu daca mi-a iesit si chestia cu efectele speciale.

1.  Bomba alb-roz are ca miros o combinatie finuta de trandafir, geraniu si lemn de trandafir. Ea ar trebui sa coloreze apa intr-un roz satinat si la un moment dat sa scoata pe suprafata apei o pata grena.

2. Bomba mov are miros de lavanda si are ca efect secundar spuma. Nu stiu cat de abundenta va fi, deocamdata sunt in faza de testare.

3. Cea galbena mioase superb a bergamota, portocala si scortisoara si are in compozitie pulbere de grapefruit. Ea a ramas fara efect special Speram sa fie bicolora, dar a refuzat adausul de pulbere de frunza de lamaie in compozitie, pur si simplu nu a vrut sa se lege cu el, asa ca am renuntat la el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.