Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 iunie 2013

Reciclarea cojitelor de sapun


E greu sa folosesti un sapun pana la capat, dar e pacat sa arunci cojitele nefolosite. Se pot aduna si refolosi. Eu le-am reciclat azi si am facut un detergent foarte bun, care poate fi folosit la spalat gresia, faianta sau suprafetele metalice. Operatiunea e foarte simpla si dureaza 15-20 de minute.
Am pus apa la fiert intr-o cratita de inox pe care o folosesc de obicei ca sa fac sapun. Am adaugat fulgii de sapun treptat, pe masura ce se topeau cei din cratita, pana cand compozitia s-a ingrosat cat de cat si a capatat consistenta unui detergent lichid obisnuit. Am lasat sa se raceasca si apoi i-am adaugat doua linguri de bicarbonat de sodiu, doua linguri de otet alb si o lingura de tensida spumanta (nu-mi plac detergentii care nu fac oarece spuma) . Tensida spumanta facuta de Mayam se gaseste la Elemental si costa in jur de 14 lei 250 ml., dar e mai rentabil sa o cumperi la un litru. Detergentul arata super bine, are o textura omogena si nici nu i-am mai pus ulei esential pentru miros caci mirose foarte bine de la sapun. Otetul, bicarbonatul si tensida nu costa, toate la un loc, mai mult de 2 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.