Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 octombrie 2013

Chypre Essentiel- Acorelle




Mi-am continuat si azi exploararea universului Acorelle, ca nu degeaba mi-am cumparat setul de esantioane, ocazie cu care , ca sa-l pot cumpara, am devenit partener LifeCare. Dar, nu va temeti, nu mi-am propus sa fac bani pe seama voastra cu de-a sila si incerc sa-mi pastrez obiectivitatea.
Parfumul isi propune sa fie, prin nota de patchouli (prezenta in procent de 4 %), usor senzual, dar si tonic.  In notele de varf ale parfumului cel mai prezent si usor identificabil este patchouli, poate prea camforos pentru unii care destesta izul medicinal al plantei. El e temperat insa de un strop de geraniu. In scurta vreme, nota camforata devine foarte blanda, parfumul fiind foarte discret, apos, in esenta un patchouli cu vagi nuante florale, transparente. Este intr-atat de firav incat insusi purtatorului ii este greu sa-l simta. Oricata ingaduinta as avea pentru parfumurile naturale, trebuie sa marturisesc ca ar fi greu sa-mi smulga cineva din buzunare 150 de lei ca sa-l achizitionez. Nu vreau sa spun ca ar avea ceva urat, dar nu te parfumeaza, e ca si cum nu ar fi. Transparent ca niste aripi de libelula, cred ca ar fi bun, mai ales ca are ingrediente naturale, pentru copii (ca tot este la moda azi sa le faci educatie olfactiva de la varste fragede).

Numele parfumului: Chypre Essentielle
Casa: Acorelle
Concentratie: EDP
An de aparitie:
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, coriandru
note de  mijloc: muscata, ylang-ylang
note finale: patchouli, vetiver, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta: 2 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.