Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 octombrie 2013

Praline de baie

Azi m-am jucat frumos (si cu mare placere) si am facut niste praline de baie. E pentru intaia oara, asa ca nu au iesit perfecte, mai am de lucrat nitel la reteta. Contin unt de cacao, unt de shea si ulei de migdale, iar consistenta le este data de amidonul din porumb (o sa incerc o data si cu lapte praf). E si putina ceara de soia, care are menirea de a le conserva forma. Pentru miros am folosit iasomie, neroli si putin patchouli. Au iesit destul de gurmande caci de la untul de cocao si patchouli au un vag miros de ciocolata. Data viitoare am de gand sa pun mai mult ulei esential si, poate, un pic mai multa ceara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.