Pagini

Faceți căutări pe acest blog

8 noiembrie 2013

Wisal- Ajmal



Experienta mea cu parfumeria araba este limitata, dar, in ultimul timp, constat ca au patruns pe piata o serie de parfumuri  ale unor branduri din Orient. Unele sunt scumpe, altele au preturi comparabile cu cele ale parfumurilor europene  mainstream, altele sunt foarte ieftine, adica pentru toate buzunarele.
Sincera sa fiu, nu m-au tentat niciodata si m-am cam temut de ele, dar, daca mi s-a oferit oportunitatea de a proba cateva, am facut-o. Wisal este un parfum cu pret mediu. Am citit multe comentarii despre el cum ca ar fi opulent. Nu este nici pe departe atat de opulent, ci este persistent, ceea ce este altceva.  Parfumul are o structura foarte simpla si ingrediente tipice pentru parfumeria araba, doua fiind dominante : trandafirul si oudul. Are si foarte putin santal si mult mosc (e si usor uleios de la el) care-i asigura longevitatea de exceptie. Nu este rau, este destul de finut, dar cumplit de static si plictisitor. Daca ar fi sa-l aseaman cu un parfum, imi seamana foarte bine cu partea finala a lui Capriccio de la Sospiro. Imi pare cam saraca in idei parfumeria araba, cred ca diferenta intre parfumuri este data de numarul de picaturi ale celor trei ingrediente: trandafir, oud si mosc. Toate sunt pe aceeasi tema, drept pentru care pe mine chiar nu ma emotioneaza si nu-mi produc stari speciale. Parfumul este perfect purtabil insa, mai ales daca esti fan declarat al trandafirului si te intelegi cat de cat cu oud-ul.

Numele parfumului: Wisal
Casa: Ajmal
Concentratie: EDP
An de aparitie:
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: note florale, oud
note de  mijloc: trandafir
note finale: santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 6 ore
Flacon: inalt, oval, cu marginile dantelate, de culoare argintie
Evaluare : 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.