Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 decembrie 2013

Dolce &Gabanna The One





Tot timpul am crezut ca acest parfum imi lipseste si ar trebui sa-l cumpar. Asta pentru ca are un inceput promitator. Fals! Nu-mi lipseste. E dens, foarte dulce, destul de sarac olfactiv.
La inceput sunt niste fructe confiate cu vanilie, apoi devine vag floral. Ca am citit notele, as putea zice ca simt un crin, dar, de nu le-as fi citit, mi-ar fi fost greu sa precizez vreo floare, desi vad ca are si lacramioare si iasomie. Parfumul este paclos si vascos, coplesitor, lipsit total de lumina si gratie. Cand ai uitat de fructele din deschidere, apare celebra piersica din plastic, traditionala in parfumeria moderna, cu un usor iz de porumb fiert in secundar, probabil de la mosc care-l face si gras, de-a dreptul unsuros. Multa chimie! Deloc nu-mi place.

Numele parfumului: The One
Casa: Dolce&Gabanna
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2006
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: litchi, mandarina, piersica, bergamota
note de mijloc: crin, iasomie, lacramioara
note finale: ambra, mosc, vanile, vetiver

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu oarece siaj
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: paralelipipedic, din cristal transparent, cu buson auriu
Evaluare : 5/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.