Pagini

Faceți căutări pe acest blog

5 decembrie 2013

Parfum d’Ete- Kenzo


Un Kenzo plin de personalitate, opulent cum sunt floralele Kenzo de obicei. Nu stiu de ce ar fi parfum de vara caci florile dominante sunt cele de primavara: lacramioara si zambila. E o lacramioara frumoasa (desi cam dulce, dupa pararea mea) ,  spre deosebire de lacramioarele parfumeriei moderne care sunt din material plastic.
Chiar n-am mai vazut de multa vreme una frumoasa. Desi este dens, este aerisit si curat, voios si optimist, plin de vitalitate. Cine iubeste floralele, il va aprecia cu siguranta. Eu nu simt ca-mi lipseste, am multe parfumuri in genul asta si nici nu mi-a provocat o dragoste la prima mirosire, dar e simpatic si are un siaj bunicel.



Numele parfumului: Parfum dEte
Casa: Kenzo
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2002
Creator: Antoine Lie
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lacramioara, note verzi
note de mijloc: zambila, bujor, iasomie
note finale: santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj frumos
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: din cristal transparent, de forma unei frunze
Evaluare : 7/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.