Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 decembrie 2013

Rose Esentielle-Bvulgari




Beatrice Piquet nu prea m-a uimit cu mari parfumuri, din ce a creat imi par mai bune cele cu note fresh sau sport, dar de data aceasta se exerseaza cu un parfum care se pretinde a fi foarte feminin, un floral.  Am gasit o violeta densa si grea, usor fructata, care-mi seamana cu o baba care si-a uitat varsta si se vrea romantica.
Ea sta intr-o punga de plastic si incearca disperata sa comunice cu mine. Peste ea vine un trandafir intunecat si mieros care strica ce mai era de stricat si face compozitia si mai vascoasa decat era, lipsita si de aer si de noblete. Moscul o suprasatureaza cu ulei, facand-o unsuroasa. Nu-mi place deloc. Nu se potriveste cu flaconul finut si elegant care promitea un parfum tineresc,  plin de lumina.

Numele parfumului: Rose Esentielle
Casa: Bvlgari
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2006
Creator: Beatrice Piquet

Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: trandafir, violeta, mure
note de mijloc: trandafir taif, iasomie, mimoza
note finale: mosc, santal, patchouli




Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj mediu
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: cel standard, de culoare roz  pal, cu buson auriu
Evaluare : 5/10


3 comentarii:

  1. Unul din favoritele cu trandafir proaspat. Probabil singurul Bvlgari pe care, la terminarea sticlei, il voi recumpara. Singurul repros: e prea in surdina. Longevitatea f f buna insa siajul deficient rau. Acum il folosrsc pe post de parfum de camasa de noapte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e discret tare. Nici eu nu ma prea inteleg cu Bvlgari. Din ce am mirosit eu, doar Pour fFmme mi se pare reusit. Ultimul lansat recent, Coral parca se numeste, nu mi-a parut rau pe blotter, dar n-am apucat sa-l pun pe piele. posibil sa aiba doar varful de atac bun. Nu este rau nici The Verte Extreme. Este un ceai foarte bun, in care simti si taninul, foarte realist, dar imi pare cam inecacios.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa scriu si revin. Din cate am inteles, parfumierii prefera, in cazul trandafirului, produsele de sinteza celor naturale. Nu numai din considerente financiare (trandafirul ca ulei esential sau absolut e infernal de scump, mai ales cel de Damasc, cel de mai-Centifolia e mai ieftin) ci si pentru ca produsele de sinteza se apropie mai mult de mirosul biologic al florii. Eu tocmai chinuiesc un parfum cu trandafir. In prima varianta am pus un produs de sinteza pentru trandafir, dar nu miroase bine, mi-a iesit un parfum dulce si indesat, fara aer. O sa fac si o varianta cu ulei esential. Cred ca am vreo 8 variante de trandafir in casa, dar nu-mi place niciunul in stare pura. In combinatii cu iasomie sau tuberoza, insa, pot da un miros agreabil. Acum l-am combinat cu o violeta si nu-mi place ce a iesit.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.