Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 ianuarie 2014

Ralph-Ralph Lauren




Nu prea am mirosit multe parfumuri ale brandului, iar parfumierul, Alain Alchenberger, imi este total necunoscut. Parfumul este mult laudat si chiar nu am inteles de ce.
Parfumul incepe foarte fructat, dulce-acrisor, cu un miros de mar verde si note verzi. Mandarina si osmanthusul nu le simt, au fost puse cu economie. Pare voios si foarte tineresc, chiar jucaus, iti vine sa sari coarda cand il adulmeci. In notele de mijloc isi mai astampara voiosia, se indulceste, devine ceva mai moale si usor cremos. Ramane tor fructat , cu un vag miros floral, dar in care eu nu recunosc nici frezia, nici magnolia. Baronia nu stiu cum miroase. Este foarte sintetic (cred ca nu are nici macar o picatura de ulei esential) si saracut estetic. Nu mai spun ca reuseste performanta de a fi si dulce si acru in acelasi timp, mi se strepezesc dintii de la el. Moscul din partea finala e atat de mult incat ma ingrozeste. Untura cu muraturi. Poate sa-ti placa intre 14 si 18 ani, dupa 25-30 de ani ti se pare banal. Mie nu-mi spune cu siguranta nimic, poate pentru ca am depasit demult varsta adolescentei si nici coarda nu cred ca mai pot sa o sar. Altfel este destul de longeviv pentru o apa de toaleta si are si oarece siaj, nu prea mare insa.

Numele parfumului: Ralph
Casa: Ralph Lauren
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2000
Creator: Alain Alchenberger
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: osmanthus, mar verde, mandarina italiana
note de mijloc: frezie, baronia, magnolia
note finale: mosc, iris

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia

Evaluare : 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.