Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 ianuarie 2014

Balmain de Balmain-Pierre Balmain



Balmain este un chypre floral foarte opulent in prima faza, facut in maniera clasica, cu oarece aldehide cuminti prin el care, insa, nu-mi dau dureri de cap, in schimb dau parfumului o usoara tenta sapunoasa.
Incepe foarte verde, cu o bergamata care este mai degraba dulce decat acra, foarte densa, aproape palpabila. Daca nu ar fi atat de dulce, ai crede ca este un parfum masculin. De fapt pe tot parcursul evolutiei sale are ceva usor baritonal. Florile isi fac aparitia foarte incet, pe nesimtite intr-un buchet foarte omogen, fara primadone. Parfumul are prestanta si eleganta neagresiva, destul de aristocratica. E facut in maniera Sisley, in genul Soir de Lune, dar nu este atat de colturos, este mai rotund, in partea finala chiar destul de tandru. Cred ca parfumul este mult subevaluat, iar pretul lui este derizoriu in comparatie  cu al altor parfumuri mult sub calitatea lui. Mie imi place cum e construit, mai ales evolutia lui fara sincope. E ca un rau care curge firesc. E un parfum de maturitate, potrivit mai ales dupa 45 de ani, usor retro, dar purtabil si dupa 16 ani de la aparitie. As fi zis ca este EDP, dar este apa de toaleta. Nu e genul meu de parfum, dar ii dau o nota buna (sunt si eu o data la unison cu Luca Turin, care i-a dat 4 stele).


Numele parfumului: Balmain de Balmain
Casa: Pierre Balmain
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1998
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: frunze de cocaz, piper, galbanum, bergamota
note de mijloc: trandafir, iasomie, violeta
note finale: santal, patchouli, muschi de stejar, vetiver

Aprecieri personale
Intensitate: opulent mai ales la inceput, ulterior de intensitate medie
Persistenta:
Flacon: din cristal transparent, inalt, perfect paralelipipedic, cu buson negru
Evaluare : 8/10 



4 comentarii:

  1. Vad ca a atras putin atentia aceasta recenzie a ta. In ziua cand ai postat-o tu erau pe aoro in jur de 5 bucati in stoc, iar ieri s-a dat ultima bucata. Cei de la aoro ar trebui sa iti dea comision din vanzari. Banuiesc ca o sa-l mai aduca. Eu sunt fan Balmain. Am deja Ambre Gris si Ivoire varianta noua si mi-l doream si pe acesta asa ca am facut o simulare de comanda pe telefon pe care am lasat-o nefinalizata si am ramas chiar surprinsa cum dispareau bucatile din stoc. Bravo, Hertha...esti tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa-ti spun ca eu il gasesc mai bun decat Sisley si este de 3 ori mai ieftin. E un parfum elegant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut o obsesie pentru aceasta casa de parfumuri. Imi doresc toate parfumurile Balmain de dama. Am gasit online Jolie Madame, Balmya si Eau d'Ivoire. Am vazut ca anul acesta au lansat Extatic, un alt parfum ale carui note ma incanta si pe care mi-l doresc. Pana una alta am comandat si eu Balmain de Balmain. A aparut in stoc pe aoro o bucata fara tipla si am luat-o imediat. Ti-am zis ca il urmaream de ceva timp si cand a disparut din stoc parca imi parea rau ca nu l-am comandat, dar se pare ca pana la urma tot va fi al meu. Cu sau fara tipla important este ca o sa-l am. Sunt curioasa cum este Jolie Madame si Vent Vert. Stii ceva despre ele? Nu stiu ce au parfumurile acestei case dar le vreau pe toate. Imi vine sa infiintez un fan club Balmain Romania, atat sunt de obsedata! Totusi e bine ca nu au asa multe creatii parfumate ca altfel as da faliment!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu le-am probat, Amira. Vent Vert in varianta veche a fost foarte laudat, dar varianta actuala e cam contestata, ca e prea verde, ca e prea ascutita, habar nu am. Nu au esantion pe Aoro si n-am avut unde sa-l probez. Din greseala ti-am trimis pe email raspunsul, dar nu stiu daca ajunge.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.