Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 februarie 2014

Black Cashmere-Donna Karan





Parfumul are recenzii foarte bune, dar mie imi pare mult supraevaluat. Eu il gasesc interesant,  ai zice ca e un parfum de nisa, dar e genul de parfum pe care nu prea ai unde sa-l porti caci este prea putin urban. Ar merge sa-l pui pe tine undeva intr-o cabana, la munte, dormitand invelit in paturi in fata unui semineu. E un parfum intunecat, oarecum misterios, care are un miros de ambra si de lemn ars.
Printre cele doua simti un iz floral foarte fragil. Se mai simte si sofranul pe care eu il detest si in mancare si in parfumuri. El da un miros usor medicamentos parfumului. Mie imi pare ca lemnul ars murdareste parfumul si nu poate sa-mi evoce decat o satra de tigani, chestie care imi diminueaza mult entuziasmul. Chiar nu ma vad iesind in lume parfumata cu el. Miroase exact cum miros hainele cateva zile dupa ce ai stat o noapte langa un foc de tabara. Initial nu este dulce, ulterior se cam indulceste. Nu stiu de ce e dat ca parfum feminin, eu il gasesc unisex. Nu-l gasesc decorativ pentru o femeie, cred ca unui barbat i-ar veni mai bine caci nu este excesiv de dulce.  
Pi-Ha!   Dupa ce se termina cu fumul, cam aduce cu Feminite du Bois a lui Serge Lutens, un motiv in plus ca sa nu am nevoie de el caci am Lutens.     

Numele parfumului: Black Cashmere
Casa: Donna Karan
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2003
Creator:  Rodrigo Flores-Roux
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: nucsoara, sofran
note de mijloc: piper alb, garoafa, trandafir
note finale: ambra, patchouli, vanilie, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.