Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 februarie 2014

Noutati prin magazine

Doamnelor, domnisoarelor, e de dat o raita pe la parfumeriile din targ caci sunt o groaza de noutati. Am probat multe parfumuri azi, dar doar vreo doua mi-au atras atentia. Toate pe blotter, deci superficial. 

Very Irresistible Collector Edition Givenchy

Este o editie jubiliara prilejuita de cei 10 ani trecuti de la lansarea editiei princeps. Marionnaud are exclusivitate , drept urmare nu o gasiti in alte magazine. Este o editie interesanta pentru cei care iubesc trandafirul. Are vreo 8 soiuri de trandafir in compozitie. Mi s-a parut un trandafir final reusit, dar care aduce cu Lady Vengeance.


Aqua Allegoria Flora Nerolia Guerlain 





Este un parfum de un optimism debordant, foarte luminos si usor de purtat. Iti aduce primavara pe chip. Eu am luat doar vreo doua parfumuri din seria Aqua Allegoria, apoi m-a cam dezamagit si am renuntat sa mai testez. Pe asta l-as cumpara, dar il voi proba inca o data pe piele.

Noul Elie Saab, L'Eau Couture, mi s-a parut dezolant de prost, mult mai prost decat variantele precedente. Varianta EDT de la La Vie est Belle de la Lancome nu mi-a placut absolut deloc, este ca o barca fara carmaci. Am mai testat vreo 3 parfumuri, dar nu mi-au zis nimic, nici nu le mai tin minte. Era sa uit! Am probat si la Tentation de Nina de la Nina Ricci. Nu-mi seamana cu macarons chiar deloc. Este un floral-fructat, dulce-acrisor, nu-l consider gurmand, notele cele mai evidente sunt trandafirul si zmeura.  E simpatic foc si vesel, frumos pentru o adolescenta. Flaconul este aratos si se potriveste cu parfumul.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.